ورزشی

پزشک پرسپولیس مخالف واکسیناسیون – سلام آنلاین

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین ، دکتر علیرضا حقیقت ، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه سیامک نعمتی از ناحیه شانه چپ دچار آسیب دیدگی (مصدومیت و آسیب دیدگی) شد. اقدامات پزشکی برای وی آغاز شد و وی تحت نظارت کادر پزشکی بود. وی به MRI ارجاع می شود و به محض دریافت پاسخ ، تشخیص دقیق پزشکی انجام می شود.

محمد حسین کنعانی زادگان نیز در جریان مسابقه از ناحیه مچ پا آسیب دید. کارهای مقدماتی زیر نظر کادر پزشکی انجام شد و او امروز ، دوشنبه در بهبودی حضور داشت. انشالله می توانیم او را به شوخی بگیریم.

کمال همچنین با مشکلات قبلی در ناحیه مچ پا روبرو است و به او توصیه شده است که کار را زیر نظر کادر پزشکی و فنی دنبال کند و سعی دارد او را قابل بازی کند.

امید عالیشاه از ناحیه زانوی چپ آسیب دید. اقدامات پزشکی قبلاً آغاز شده است. امروز نیز تصاویر در دست ساخت هستند و پس از دریافت پاسخ ها ، یک برنامه درمانی تنظیم کردیم.

پزشک پزشکان پرسپولیس با توجه به عوارض جانبی احتمالی حضور بازیکنان در تمرینات و مسابقات ، در مورد برنامه واکسیناسیون ملی پرسپولیس صحبت کرد. و شرایطی که در آن واکسینه شده ایم قرار است در مراحل بعدی اتفاق بیفتد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا