ورزشی

پاکو خمز احساسی است/نظیر تراکتور کسی در ایران بازی نمی‌کند

اطلاعات تکمیلی:

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی چهارشنبه شب 8 آذرماه در دیداری دوستانه با اعضای تیم اظهار داشت: “پاکو خمز” فردی با اراده و تعصب خاصی است، به سراغ مسئولیت هایش بروید. . الان یک سال است که می توانیم دل همدیگر را به دست بیاوریم و حالا او دوست صمیمی من است جدا از مسائل فوتبالی. او تیم را نه به خاطر قرارداد، بلکه به خاطر قلبش هدایت می کند.

وی گفت: کریسمس و عید سال نو را به کارکنان و ریکاردو آلوز، گوستاوو واژینین و آلوارو خیمنز تبریک می گویم و از آنها به خاطر برنامه ریزی برای اتحاد ایران عذرخواهی می کنم. چون امروز نمی توانند در کنار خانواده خود باشند. امیدوارم فدراسیون فوتبال فصل آینده نگاه ویژه ای به مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در برنامه فوتبال کشورمان داشته باشد تا لیگ برتر قبل از سال جدید تعطیل شود.

تراکتورسازی باشگاه با توجه به نتایج هفته های اخیر تیم گفت: از همه اعضای تیم به خاطر تلاش های ارزشمندشان در هفته های اخیر تشکر می کنم. در بازی با پیکان 10 بازیکن و 12 حریف داریم! من هرگز چنین قضاوت یک طرفه ای ندیده بودم. بعد از گل دوم ما، داور متوجه شد که کار تمام است و دستانش دیگر بسته نیست. از دوستان عزیزم تاج و ممبینی می خواهم که به این موضوع رسیدگی کنند. افشاریان چرا دو روز قبل از بازی داور را عوض کردی؟ امیدوارم در تعیین داور بازی های تراکتورسازی و عدم استفاده از داوران تهران و اصفهان وسواس بیشتری داشته باشید چرا که تیم های این شهرها رقیب خودمان محسوب می شوند.

او اخیرا گفت: «از دو کاپیتان شجاع خلیل زاده و ریکاردو آلوز و سایر اعضای تیم بابت زحماتشان در بازی جدید تشکر می کنم.» تراکتورها شایسته رتبه بالاتر هستند. پاکو خمز ورزشی است که در فوتبال ایران ندیده ایم. حتی در بازی هایی که بردیم، از نظر آمار، مالکیت و موقعیت های گلزنی بهتر از تیم برنده بودیم.

زنوزی با تمجید از علاقه خاص خمز به این جوان گفت: او بیشتر بازی های محلی باشگاه را از نزدیک تماشا کرده و اخیرا بازیکنانی را به تیم بزرگسالان اضافه کرده است. قیمت و اهمیت برای من. خوشحالم که بازیکنان جوانی مثل سعید کریم آذر عملکرد خوبی دارند و معتقدم سایر بازیکنان جوان نیز می توانند پیشرفت کنند. شاید بازیکنان تیم داخلی بتوانند سال آینده ملی پوش شوند.

وی با اشاره به 25 سال سرپرستی خود در این باشگاه گفت: مفهوم تراکتور با همه تیم ها متفاوت است و یکی از سه باشگاه بزرگ ایران است، البته شرایط تراکتورسازی هر دو گروه متفاوت است. چون هوادارانی داریم که در هوای سرد و گرم به تیمشان کمک می کنند. امیدوارم با حمایت هواداران تراکتورسازی بتوانیم نتایج خوب و افتخار بزرگی کسب کنیم.

زنوزی ادامه می دهد: گاهی چند نفر یک سری کارها را علیه یک تیم انجام می دهند و منتظر می مانند تا تیم شکست بخورد و حمله کند. بهتر است نگرش خود را تغییر دهند و به هواداران برگردند و در هر صورت از تیم حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بدهی باشگاه، میانگین تیم را در سال به یک بازی می فرستیم. اما بلافاصله پس از پرداخت همه بدهی ها، تیم خوبی را راه اندازی کردیم. سال گذشته بردیف را آوردیم که به خاطر مشکلاتش در روسیه ما را ترک کرد. سپس خمز با تجربه مربیگری در سطح جهانی، تراکتورسازی را برعهده گرفت و اکنون تیم بسیار خوبی داریم. معتقدم با اضافه شدن چند بازیکن خوب در نیم فصل، دو بازیکن دیگر را برای سال جدید اضافه می کنیم و نیازی به تغییرات زیادی نداریم.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا