ورزشی

مذاکره تراکتور با ۳ باشگاه ایرانی و ۲ بازیکن خارجی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، میر معصوم سهرابی آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی را تایید کرد: مطابق با با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل، با تصمیم سرمربی تیم تراکتورسازی پنج روز استراحت خواهند کرد و تمرینات جدید از روز شنبه (9 بهمن) آغاز خواهد شد.

وی افزود: خب. انفرادی و سایر اعضای خارجی کارکنان آنها برای استراحت به کشور خود سفر کردند و روز جمعه به ایران بازخواهند گشت.

سهرابی با بیان اینکه به دلیل احتمال بارندگی باید تمهیداتی برای آماده نگه داشتن چمن ورزشگاه اختصاصی باشگاه اندیشیده شود، افزود: مکاتباتی در رابطه با کمپ در خارج از کشور انجام شد که در این منطقه ممنوع است؛ طبق برنامه و در نظر گرفتن با توجه به امکانات سخت افزاری باشگاه با اسکان اعضای تیم در هتل، اردوهای تیمی در زمین های ورزشی ویژه باشگاه تراکتورسازی برپا می شود.

در خصوص تقویت مدیران باشگاه تراکتورسازی گفت: مکاتباتی با سپاهان، مس رفسنجان و پیکان برای جذب چند بازیکن از این تیم ها انجام شده است. ولی مطابق با چون هنوز توافق نهایی صورت نگرفته اسامی بازیکنان را اعلام نمی کنیم. چون این کار غیرحرفه ای است.

سهرابی درباره برنامه های باشگاه برای انتقال پول وی خاطرنشان کرد: بدون شک شرایط جذب بازیکن در نیم فصل با ابتدای فصل متفاوت است و باید روی آن حساس باشیم. از این نظر اولویت ما تلاش برای حفظ ساختار اصلی و تقویت تیم در جاهای مختلف است. بستگی دارد به نظر کادر فنی

وی ادامه داد: با دو بازیکن خارجی نیز مذاکره کرده ایم و باشگاه باید برای گرفتن ویزا برای این افراد اقدام کند و پس از بازیکن منتظر فسخ قرارداد آنها با باشگاهشان هستیم و این دو برای مذاکرات نهایی وارد ایران خواهند شد.

وی گفت: همچنین با اعلام کاپیتان، دو بازیکن هم اکنون به لیست جدایی باشگاه اضافه شده اند.

سهرابی در خصوص اقدام این باشگاه برای افتتاح بازار نقل و انتقالات گفت: معامله لازم است.ایروین»آماده نوشتن نامه تائیدیه از طریق فیفا هم برای فیفا ارسال کنید. نمایندگان باشگاه در ترکیه با یک وکیل نیز دیدار کردند.حمزاوی“و”خوش شانسآنها در حال رایزنی برای توافق با این بازیکنان و باز کردن بازار نقل و انتقالات برای تراکتورسازی هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تایید اینکه درصدی از قرارداد مربی فوتبال تراکتورسازی نیز پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر بازیکنانی که قبلاً اعلام کرده بودیم، نیمی از مبلغ قرارداد این بازیکن نیز پرداخت شد و فردای آن روز همه بازیکنان و سایر اعضای تیم، به ما رسید. باعث نگرانی هواداران در مورد احتمال پایان یک مسابقه خواهد شد جهت ها تعمیر شده است.

دکمه بازگشت به بالا