علمی و پزشکی

وزارت بهداشت تعطیلی دو هفته‌ای کشور در پی شیوع امیکرون را تکذیب کرد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه امروز مطلبی در رسانه های غیررسمی و کوچک زرد به نقل از وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی دو هفته ای وزارت بهداشت منتشر شد که بله همه درست است. .

به گزارش سلام آنلاین. مهندس محمد هاشمی گفت: متاسفانه امروز مطلبی در رسانه های غیررسمی و کوچک زرد به نقل از وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی دو هفته ای منتشر شد که اصلا صحت ندارد.

وی افزود: در جلسه دیروز ستاد ملی کرونا تصمیمی برای کنترل این بیماری گرفته شد و یکی از این تصمیمات واگذاری اختیار تعطیلی برخی مدارس در استان ها به استاندار بود.

هاشمی ادامه می دهد: تصمیم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هر هفته پس از تشکیل با ریاست رئیس جمهور اعلام می شود. رویکرد ستاد گارد ملی قانع‌کننده و دلگرم‌کننده است و هرگونه تصمیم پس از بررسی همه جوانب به اطلاع عموم می‌رسد.

به گزارش وب دا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهروندان از طریق سایت وزارت بهداشت و رسانه های معتبر سراسر کشور به اطلاعات رسمی و تایید شده دسترسی داشته باشند و از پرداختن به این حرف پرهیز کنند. شایعات بی اساس. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا