علمی و پزشکی

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “ما بسیار متعهد هستیم و واکسیناسیون دیروز و امروز مشکلی ایجاد نکرده است ، و همه افرادی که در بخش بهداشت کار می کنند و حتی افرادی که همسایگان سازمان بهداشت جهانی هستند. بدانید که ما یکی از قوی ترین سیستم ها هستیم. ما یک شبکه منطقه ای داریم.

واکسیناسیون رایگان کرونا در شبکه کشور و براساس اولویت

وی افزود: “ما همیشه واکسیناسیون های رایج و معمول کشور را انجام می دهیم و مشکلی دیروز و امروز نبود”. در مورد ویروس کرونا ، واکسن توزیع شده بصورت آنلاین کاملا رایگان خواهد بود و این یک مشکل قطعی است و نیازی به متهم کردن کسی نیست.

اگر اولویت ندارید ، نوبت خود را منتظر بمانید

رئیسی تأکید کرد: “اگر کسی اولویت واکسیناسیون را ندارد ، باید منتظر بماند تا نوبت واکسیناسیون برسد.” اولویت هایی در سرتاسر جهان وجود دارد و کشورهای بزرگی که واکسن های خود را تولید می کنند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسینه کنند و با اولویت به جلو حرکت می کنند. کشوری مانند چین که تولید کننده است و هیچ مشکل مالی و تحریمی ندارد ، 9 درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده و هنوز 91 درصد از جمعیت خود را واکسینه نکرده است. در واقع ، 9٪ براساس اولویت ها است و برنامه ما براساس اولویت ها ادامه خواهد یافت.

به گفته وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت تأیید کرده است که اعضای مطبوعات و روزنامه نگاران در یک گروه حساس هستند و اولویت سوم دریافت واکسن کرونا است … ما خواهیم رسید.

دکمه بازگشت به بالا