علمی و پزشکی

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

سخنگوی ستاد مرکزی کرونا بر نیاز به واکسیناسیون رایگان Covid 19 از طریق شبکه ها و اولویت ها تأکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “ما بسیار متعهد هستیم و واکسیناسیون بحث دیروز و امروز نیست ، و کسانی که در مراقبت های بهداشتی کار می کنند و حتی عزیزانشان. سازمان بهداشت جهانی کشورهای همسایه. بدانید که ما یکی از قوی ترین سیستم ها هستیم ، ما یک شبکه منطقه ای داریم.

واکسن رایگان کرونا در شبکه کشور و براساس اولویت

وی افزود: “ما همیشه واکسیناسیون های رایج و رایج کشور را انجام می دهیم و مشکلی دیروز و امروز نبود”. در مورد ویروس کرونا ، واکسن توزیع شده در شبکه قطعاً رایگان خواهد بود و این یک مشکل قطعی است و نیازی به پول گرفتن از کسی نیست.

اگر اولویت ندارید ، نوبت خود را منتظر بمانید

رئیسی تأکید کرد: “اگر کسی واکسن زدن را در اولویت خود قرار ندهد ، باید صبر کند تا نوبت به واکسیناسیون برسد.” در همه دنیا اولویت هایی وجود دارد و کشورهای بزرگی که واکسن های خود را تولید می کنند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسینه کنند و با اولویت به جلو حرکت می کنند. کشوری مانند چین که تولید کننده است و هیچ مشکل مالی و تحریمی ندارد ، 9 درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده و هنوز 91 درصد از جمعیت خود را واکسینه نکرده است. در واقع ، 9٪ براساس اولویت ها است و برنامه ما براساس اولویت ها ادامه خواهد یافت.

به گفته رسانه وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت تأیید کرد که رسانه ها و روزنامه نگاران در یک گروه آسیب پذیر قرار دارند و اولویت سوم ابتلا به ویروس کرونا است. مشاغل حساس مانند خلبانان ، رسانه ها ، زندانیان و … ما خواهیم رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا