استان ها

خبرنگاران استان قزوین سرانجام صاحب خانه آخرت شدند

طبق این گزارش خبرنگارهمزمان در روز مطبوعات ، اصحاب رسانه و روزنامه نگاران استان قزوین در یک فضای دوستانه با شهردار قزوین دیدار و با شهردار شام خوردند.

در این نشست خبرنگاران بیشتر وقت خود را به پیشنهاد تعامل بیشتر بین شهردار و رسانه ها اختصاص دادند و خواستار استفاده از قابلیت های رسانه ای در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری از خبرگزاری آنلاین وی گفت: “شعار رسانه این است كه اگر رسانه ها مثبت و عاشق یكدیگر باشند و بر دوستی های چالش برانگیز ، انتقاد از مسئولان متمرکز شوند ، با نگاهی مشابه به جهان نگاه كنند.” سازنده به نظر می رسد و مشکل را حل می کند. آنها پیشنهاد کردند که نتایج بهتری حاصل می شود و پیشرفت استان می تواند تسریع شود.

شما کنترل می کنید خبرگزاری آنلاین قزوین گفت: علاوه بر کارهای زیرساختی ، باید به منظور ارتقاء ظاهر شهر در مقابل شهروندان و گردشگران ، توجه به زیرساخت ها به ویژه در مرکز شهر انجام شود.

جباری گفت: “ما از شهردار محترم می خواهیم که پس از یک دهه به بحران مسکن خانه رسانه بپردازد و به نگرانی های فعالان این رسانه بپردازد.”


نتیجه مانیتورینگ رسانه

هفته نامه فراهیما مایزی از حدیثیما می گوید: “این نوع ملاقات ، صمیمیت رسانه ها و شهرداری را تقویت می کند و این تغییر می تواند الگویی برای سایر مدیران دستگاههای اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی باشد.”

این رسانه که از سال گذشته به دنبال فضای رسانه ای در حرم مطبوعات برای خبرنگاران بود ، همچنین از شهردار قزاقستان خواست تا با درخواست رسانه ها موافقت کند. در آخر و یک گور برای فعالان رسانه است. اختصاص دادن

وی اظهار داشت: در این دنیایی که ما برای گرفتن زمین مشکل داریم و حداقل کسی برای این امر کمکی نمی کند ، ما تقسیم می شود که شهردار قزوین با این پیشنهاد موافقت کرده و تصمیم گرفته شد. در بخش هنرمند قبرهای رایگان را به روزنامه نگاران بدهید. ” به عنوان هدیه.

مهری غیاثوند از جام جم گفت: “من انتظار دارم كه شهردار بتواند از رسانه ها برای بحث در مورد توسعه پایدار استفاده كند زیرا افراد زیادی هستند كه از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می توانند به صورت رایگان به شهر خدمت كنند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند به طور مؤثری به شهرداری کمک کرده و از تصمیمات اشتباه در اجرای پروژه ها جلوگیری کنند و بهتر است از خبرنگاران در موضوعات خبری استفاده شود. “

محمد برزگر ، دیگر فعال رسانه ای ، افزود: ما منابع معتبر رسانه ای در استان نداریم که بتواند مردم را خوشحال کند و انتظار داریم خبرنگاران کمی فعال تر و استناد کنند. نگرانی های عمومی در گزارش ها و اطلاعات “.

امیرعلی رضایی همچنین گفت: شهرداران قبلی نیز کار خوبی انجام داده اند و هرکدام از این خصوصیات را داشتند که نصرتی در ساخت محل اتصال و پل به خوبی انجام داد نه کمالی از نظر زیرساختی. حسین جعفری در توسعه شهری و چشم اندازهای آینده. همچنین می تواند توسط شهردار جدید دنبال شود.

مریم کشاورز ، ره آنلاین ، گفت: “ناشران همواره نگران انتشارات خود هستند ، اما باید این سؤال را بپرسیم که چرا رسانه ها ، یک ستون اساسی در فرهنگ ، نمی توانند از لحاظ فرهنگی قابل شناسایی باشند. “

وی افزود: “ما انتظار داریم كه شهردار قزوین اقدامات اساسی را برای حل مسئله روزنامه نگاران انجام دهد تا ما بتوانیم مأموریت خود را بدون نگرانی انجام دهیم.”

حسین ضرابادی ، یک فعال رسانه ای ، گفت: “امروز این موضوع ما را به سمت یک روزنامه و مجله پنهانی سوق داده است که بعضی اوقات به دلیل ترس از بسته شدن منتشر می شود و این باید یک تاکتیک برای حمایت از فعالان رسانه باشد. که همیشه در صحنه حضور دارد. ” آره.

منیزه زیرک از هفتگی داریچه گفتگو گفت: “نبود روزنامه نگاران حرفه ای مشکلی در بخش رسانه است که شهرداری می تواند با افتتاح دوره های آموزشی خصوصاً مدیریت شهری مهارت های فنی خود را بهبود ببخشد.”

دکمه بازگشت به بالا