علمی و پزشکی

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

به گزارش شفاف. با انتشار بیانیه ای “پس از اعلام الزامات وزارت بهداشت و بروز شرایط جدی و کمبود سرم در مراکز بهداشتی و سایر مسائل و مشکلات برای مردم برکتفی” ، این گروه 3 میلیون سرم تزریق را خریداری و وارد می کند این کشور تقاضای داخلی را برآورده کند.

دیروز 480 هزار سرم وارد کشور شد و بعدازظهر امروز به وزارت بهداشت ارسال می شود و بیش از 2 میلیون و 500 هزار سرم برای روزهای آینده برای عموم و کارکنان بهداشت ترخیص و به وزارت گمرک ارسال می شود.

سیاست گروه دارویی این است که از هر طریق ممکن نیازهای فوری و ضروری افراد در زمینه پزشکی را برکت دهد. از زمان شیوع ویروس کرونا در سال 1998 ، این مجموعه با سرمایه گذاری و مصرف انرژی شرکت های آگاه و نخبگان جوان برای تولید محلی و کسب دانش و فناوری تولید محلی ترکیب شده است. تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز است. مردم برای کشور مفتخر و مفتخر خواهند بود ، مانند افتتاح بزرگترین کارخانه تولید انبوه برای دستیابی به اولین واکسن کرونا در ایران و تولید انبوه فوری تجهیزات تشخیص کرونا. و غیره. این اولین وارد کننده عمده این محصولات و داروها و سلامت بود و نیازهای فوری و ضروری مردم را برآورده می کرد و بر ادامه این دو مسیر موازی با اولویت نیازهای محلی و مراقبت های بهداشتی تأکید می کند. از کشور ما. ”

دکمه بازگشت به بالا