اقتصادی

هفته‌های خرید اینترنتی از کرمان آغاز می‌شود

اتحادیه ملی تجارت مجازی اعلام کرده است که برای خرید مشاغل فعال در ارائه خدمات و فروش آنلاین و همچنین تشویق مردم به خرید آنلاین ، هفته خرید آنلاین خود را در کرمان آغاز می کند.

به گزارش سلام آنلاین ، فدراسیون تجارت مجازی در نظر دارد از مشاغل فعال در زمینه خدمات و فروش آنلاین پشتیبانی کند و از این قابلیت برای حمایت از مشاغل و راهنماهای استانها و همچنین تشویق مردم برای خرید آنلاین استفاده کند. مارس طرح “هفته خرید آنلاین“برای شروع در کشور.

برنامه خرید الکترونیکی در ایران عنوان رویدادی است که به دنبال فراهم آوردن بستر مناسب برای خدمات در سراسر شهرهای ایران است ، نه تنها طیف وسیعی از خدمات اینترنت را در زمینه های مختلف به همه ایرانیان گسترش می دهد ، بلکه همچنین یک مورد خوب است فرصتی برای همه مشاغل مجازی و استانی – در یک ترکیب سازنده ، خدمات خود را به مخاطبان گسترده تر و متنوع تری ارائه می دهند.

در همین راستا ، انجمن تجارت مجازی اعلام کرده است که هفته خرید آنلاین را در کرمان آغاز می کند و از 2 تا 8 مارس در کرمان در دسترس خواهد بود. مشاغل عضو انجمن تجارت مجازی می توانند در صورت تمایل در این رویداد شرکت کنند و خدمات خود را اعم از کالا یا کالا برای فروش قرار دهند.

مشاغل و تالارهای گفتگوی آنلاین شرکت کننده در این رویداد باید مکان های ویژه و تخفیف های مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان استان خود قرار دهند. انجمن تجارت مجازی در نظر دارد این رویداد را در 31 استان برگزار کند و تا 14 نوامبر ادامه داشته باشد.

در این طرح ، هدف کمک به هر دو راهنمای آفلاین و فیزیکی است تا در روند فروش سرعت خود را کاهش ندهند و برای فروش آنلاین محصولات خود به انجمن فروشگاه آنلاین بپیوندند. پیشنهادات دستمزد و تخفیف برای حضور فروشگاه های آفلاین در بستر اینترنت است تا بتوانند کالاهای خود را با تخفیف در رویدادهای استانی به دست مردم برسانند.

مشاغل شرکت کننده در این رویداد می توانند به پنل خود در وب سایت انجمن تجارت مجازی مراجعه کرده و ثبت نام کنند. همچنین کاربران می توانند با مراجعه به سایت ecfestival.ir از خدمات و تخفیفات بهره مند شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا