اجتماعی

کشف بیش از ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از دو تبعه در حریم خطوط ریلی کرمان

به گزارش شفافیت سردار حشمت اله ملکی: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم راه آهن کشور همچنان در دستور کار پلیس راه آهن کشور است و اجازه آن را نخواهیم داد، هرگونه فعالیت انتفاعی مرتبط با قاچاق مواد مخدر. از طریق صنعت راه آهن

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان در خصوص جزئیات کشف مواد مخدر در راه آهن کرمان گفت: با تقویت اقدامات کنترلی، ماموران این فرماندهی در پلیس راه آهن کرمان با تعامل و همکاری عملیات فرماندهی پلیس راهور استان کرمان. بخشدار کرمان با توقیف 95 کیلوگرم موتر، 400 گرم تریاک کشف و دو افغان را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از تکمیل مراحل قانونی به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پلیس سلطنتی کامبوج قرار گرفت.

سردار ملکی خطاب به مسافرانی که راه‌آهن و قطار را به عنوان وسیله نقلیه خود انتخاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مبارزه شدید با قاچاقچیان مرگبار در اولویت ماموریت پلیس راه‌آهن است و به مسافران صنعت راه‌آهن توصیه می‌کنیم از انتقال بسته‌های مشکوک خودداری کنند. پلیس راه آهن در صورت مشاهده اقلام ممنوعه و غیرمجاز از سوی فرد ناشناس با حمل کننده برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا