حوادث

هشدار پلیس به جاماندگان یارانه جدید

کمیسر پلیس فتوای تهران بزرگ نسبت به احتمال کلاهبرداری و سودجویی از بقایای یارانه های تازه پرداخت شده هشدار داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در گفت وگو با سلام آنلاین، وی با اشاره به واریز یارانه جدید به حساب برخی از سرپرستان خانوار در کشور گفت: برای کلاهبرداری و فعالیت غیر مجرمانه استفاده می شود.

وی افزود: ممکن است افراد سودجو و فرصت طلب از طریق تبلیغاتی مانند «ثبت نام بازماندگان یارانه»، «دریافت یارانه»، «افزایش مبلغ»، «حامیان مالی» و غیره بخواهند از مردم سوء استفاده و کلاهبرداری کنند و تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها تبلیغ کنند. و همچنین وب سایت های بدون مجوز. سپس کاربران را به برداشت های جعلی و غیرمجاز از حساب های بانکی خود ارجاع می دهند یا اطلاعات هویتی آنها را دریافت می کنند و از آنها سوء استفاده می کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه شهروندان به هیچ وجه فریب این تبلیغات را نخورند، تصریح کرد: چه کسانی می توانند از بازماندگان این یارانه باشند، هرکس می تواند به این مبلغ اعتراض کند باید اطلاعات داشته باشد. روش های نظارتی رسانه ها و خبرگزاری های رسمی را دنبال کنید و به هیچ عنوان به تبلیغات ناشناس و برچسب های آنلاین اعتماد نکنید.

ادامه مطلب:

هشدار پلیس درباره فروش های تقلبی، پوشش سوالات امتحانی

«از این نظر لازم است فریب پیام‌های ارسالی با شماره‌های شخصی را نخورید و از کلیک بر روی لینک‌های ناشناس و مشکوک که با چنین موضوعی برای آنها ارسال می‌شود، خودداری کنید.

معظمی گودرزی با تاکید بر اینکه پلیس فتا نیز محل را مورد بازرسی و رسیدگی به تخلفات قرار می دهد، گفت: لازم است شهروندان در صورت برخورد با این موارد بدون دسترسی به لینک، با پلیس همکاری کنند و مشکل به پلیس فتا اطلاع داده می شود. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا