اجتماعی

نومعلمان و جاماندگان رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند/حل مشکل مهرآفرین‌ها

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از معلمان جدیدالورود و معلمان باقی مانده می خواهد که هر چه سریعتر مدارک را تهیه و ارائه کنند.

به گزارش سلام آنلاینچندی پیش معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان اطلاعیه ای صادر کرد. در اولین اعلامیه تاکید شده است که اسناد و مدارک آن موضوعات در اسرع وقت ارجاع و در سامانه ارزشیابی معلمان درج شود.

خواهشمند است در این اطلاعیه به اطلاع اداره کل آموزش و پرورش استان برسانید که «با توجه به مواد 4 و 5 آیین نامه نظام سنجش، معلمان ما از کلیه دروسی که تاکنون اجرا نشده اند، درخواست می نمایند، مدارک و مدارک را ارسال و ارسال نمایند. مدارک موجود در سامانه RTB.MEDU.IR (سامانه رتبه بندی معلمان) اقدامی نکرده اند، در اسرع وقت نسبت به ثبت موارد ذکر شده در بالا جهت درج در فرآیند طبقه بندی اقدام نمایند.

همچنین آمده است که «عدم ثبت درخواست ها و مطالبات به منزله انصراف از فرآیند ارزیابی و ارزیابی است».

در اطلاعیه دیگری از معاونت مدیره در خصوص اجرای طرح سنجش معلمان مهرآفرین، اعلام شد که «پس از مذاکره بالاترین مقام وزارتخانه با رئیس اداره حسابداری و مکاتبات و همچنین جلسه کارشناسی و مدیریت آن تاریخ اجرای سنجش معلم مهرآفرین از 31 شهریور 1400 اعلام شد که برای کسب اطلاعات بیشتر تاکنون این معلمان همانند سایر ذینفعان 10 ماه سنجش تکمیلی دریافت کرده اند.

همچنین آمده است: همچنین معلمان جدیدالورود (استخدام بعد از 31 شهریور 1400) نیز مشمول نظام ارزشیابی می شوند و از این افراد دعوت می شود اوراق و مدارک خود را در سامانه رتبه بندی به نشانی RTB.MEDU.IR انجام دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا