عمومی

نگرانی کادر درمان درباره سلامتی مردم

به گزارش شبکه رسانه های خبری.

دکتر حمید دکتر در مصاحبه با عنوان امشب تأیید کرد که سفر یکی از دلایل افزایش تعداد بیماران مبتلا به کوید 19 است و اظهار داشت: تأثیر سفر چند روزه فینال طی دو هفته تعیین می شود.

این متخصص بیماریهای عفونی افزود: “در بالای کوه ، کادر پزشکی مراحل نهایی خود را می گذرانند تا آمار کاهش یابد.”

دکتر عمادی گفت: “تاکنون هیچ دارویی در جهان در درمان بیماری عروق کرونا ویروس قلب وجود ندارد.” داروهایی که امروزه توصیه می شوند در درمان بیماری های قلبی عروقی بسیار موثر نیستند. اگر برخی از داروها مانند Favi Piravir (همچنین به نام های T-705 ، Avigan یا Favilavir نیز شناخته می شوند) که داروهای ضد ویروسی و ضد آنفلوانزا هستند ، همچنان در ارتباط با عفونت های گذشته استفاده می شوند. اگر این داروها بسیار موثر باشند ، تعداد موارد در کشورهای غربی کاهش می یابد.

متخصص بیماری های اپیدمی با بیان اینکه “ما نمی توانیم در مورد اثر بخشی یک دارو صحبت کنیم” افزود: “زندگی بیماران از آزمایش و مقایسه داروها مهمتر است.”

وی گفت: کورتیزون تنها دارویی است که نشان داده شده است پیشرفت و پیشرفت بیماری را افزایش می دهد.

دکتر حمید MD بر رعایت پروتکل های سلامتی تأکید می کند و می گوید: ماسک ها و مراقبت های ساده و کم هزینه مانند شستن دست و صورت و جلوگیری از انتشار محتویات عطسه را بزنید.

سید محمد حسین بحرینی ، رئیس دانشگاه پزشکی مشهد ، مردم را به جلوگیری از سفر ، به ویژه به مناطق شمالی کشور و شهر مشهد فراخواند.

دکتر خسرو صادقنیت ، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) تهران ، با بیان اینکه تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان کاهش یافته است ، افزود: مشاهدات پروتکل بهداشتی منجر به کمتر از 100 نفر شده است. مردم. “

دکتر صادق نیت از یک بیمارستان غیر عروقی گفت: “هر گونه تماس می تواند بیماری را منتقل کند.” ماه گذشته نتیجه گرفتیم که پیروی از دستورالعمل های بهداشتی تعداد بیماران را کاهش می دهد.

وی گفت بیمارستان های دولتی بیمه اولیه مانند تأمین اجتماعی را می پذیرند.

دکتر سید عباس موسوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، در تیتر امشب برخی توصیه ها را برای مسافران و کسانی که از تور بازگشت می کنند ، ارائه داد و گفت: کسانی که از سفر برمی گردند سرگرمی باید ظرف چند روز خود را به تعامل با دیگران محدود کند. به دیگران و بستگان سرایت نکنید.

دکمه بازگشت به بالا