تازه های کسب و کار

نکاتی مهم در انتخاب آرایشگاه مناسب برای عروس

نکاتی مهم در انتخاب آرایشگاه مناسب برای عروس

1) جستجو در گوگل

با انتخاب شهر خود و جست و جوی سالن های عروسی در گوگل می توانید بهترین سالن های عروسی را پیدا کنید. با مطالعه نظرات و نقدهای آرایشگاه ها می توانید نظرات سایر افراد را در مورد این آرایشگاه بخوانید و همچنین با این آرایشگاه ها ارتباط برقرار کرده و برای خود قرار ملاقات رزرو کنید.

2) مشاهده آرایشگاه

می توانید به صورت آنلاین آرایشگاه های معتبر مانند سایت تالارنامه را جستجو کنید یا بهترین آرایشگاه های محل زندگی و کار خود را بیابید. به مقصد بروید و به تعداد مشتریان توجه کنید. بر نحوه تعامل خود با مشتریان نظارت داشته باشید و به تعداد تماس های مشتری توجه کنید. آنها همیشه می گویند که چهره هرکس بخشی از شخصیت آنها را منعکس می کند. برای تعیین میزان حرفه ای بودن سالن زیبایی اولین سوال ظاهر، چیدمان و تمیزی محوطه مورد نظر است. همچنین نظافت و کارکنان سالن بسیار مهم و مهم خواهند بود. همچنین اندازه فروشگاه سالن زیبایی و سطح مهارت پرسنل نیز بسیار مهم است.

3) با آرایشگاه مورد نظر تماس بگیرید

پس از بررسی سالن های زیبایی در سایت تالارنامه و انتخاب آرایشگاه با آنها تماس بگیرید و در مورد جنسیت، رنگ مو و رنگ پوست خود با آنها صحبت کنید و از آنها بخواهید که شما را راهنمایی کنند. آرایشگران حرفه ای وقت می گذارند تا با شما صحبت کنند و به شما مشاوره رایگان بدهند. در عین حال می توانید از مشاوران متخصص تالارنوما نیز استفاده کنید.

4) زمان مشاوره

پس از تعیین وقت ملاقات حضوری، در مورد اصلاح و فرم دهی صورت، مشاوره و مشاوره بگیرید. یک آرایشگر به طور دقیق شکل صورت و مدل موی مناسب شما را تشخیص می دهد و شما را راهنمایی می کند. اما به سلیقه خود فکر کنید و آن را دنبال کنید.

5) تست مدل مو

قبل از برگزاری جشن عروسی، کمی وقت بگذارید تا مطمئن شوید و کمی کار کنید. مانند رنگ کردن مو، ناخن و غیره، پس از اتمام به کیفیت کار توجه کنید و بررسی کنید که آیا از نحوه کار آن راضی هستید یا خیر.

نکاتی مهم در انتخاب آرایشگاه مناسب برای عروس
نکاتی مهم در انتخاب آرایشگاه مناسب برای عروس

6) قیمت ها را بررسی کنید

قیمت بالا به تنهایی نشان دهنده کیفیت سالن نیست. همچنین باید معیارهای دیگری را در نظر بگیرید. به دنبال آرایشگاه هایی باشید که با ارائه تخفیف های طولانی مدت سعی در حفظ مشتریان دارند.

7) کیفیت آرایشگاه را بررسی کنید

پس از انتخاب آرایشگاه، مدل مورد نظر خود را به خاطر بسپارید و آن را با نمونه های دیگر مقایسه کنید. کاتالوگ سالن را بررسی کنید و در مورد آن به دیگران بگویید. می توانید به وب سایت Coiffeur Forum مراجعه کرده و رضایت مشتری را مشاهده کنید.

8) انتخاب یا تغییر سالن آرایش

شاید شما از کار یک آرایشگر راضی نیستید. سالن دیگری را از سایت تالارنامه انتخاب کنید. بهتر است از وسواس بیش از حد پرهیز کنید و برای انتخاب درست منصف باشید.

9) انتظارات شما از آرایشگر

انتظار معجزه و انتظارات غیر منطقی نداشته باشید. اگر آرایشگاه شخصی دارید بهتر است روز عروسی به آرایشگاه شخصی خود مراجعه کنید زیرا او از طعم و کیفیت پوست و موهای شما اطلاع دارد.

10) انتخاب مدل موی مناسب

محدودیت های موهای خود را بشناسید و با توجه به سلیقه و فرم صورت خود با یک آرایشگر مشورت کنید. قبل از انتخاب مدل مو باید با یک آرایشگر مشورت کرد. ممکن است این مدل مو مناسب فرم صورت شما نباشد یا نتوانید با توجه به نوع و فرم موهایتان این مدل مو را بپوشید.

11) تخصص داشته باشد

اولین و مهمترین ویژگی یک آرایشگر خوب و حرفه ای تجربه و مهارت است. داشتن تجربه و مهارت کافی در زمینه گریم یکی از نکات مهم در انتخاب میکاپ آرتیست است. توجه به این ویژگی ها در آرایشگاه منتخب بسیار مهم است. به عنوان مثال شرکت در دوره های مختلف به خصوص دوره های بین المللی میزان دانش دقیق آرایشگر شما را نشان می دهد. علاوه بر این، یک میکاپ آرتیست با تجربه در مورد فرم صورت، تاثیر رنگ های مختلف و ترکیب رنگ ها آگاهی کافی دارد. همچنین نوع آرایش در نور جلوه های مختلفی می دهد. بنابراین لازم است با انواع نورپردازی در عکاسی و حتی عکاسی آشنا شوید. زیرا آرایش شما باید زیبایی شما را بیشتر نشان دهد. شما آن را هم در زندگی واقعی و هم در یک لحظه جشن خواهید گرفت.

12) انتخاب سبک مناسب

کولفا یا اروپا؟! سبک گلف معمولا سبک قدیمی و آرایش سنگین است. سبک اروپایی معمولا آرایش سبک است. هر آرایشگری در یکی از این موقعیت ها تجربه بهتری دارد. سلیقه خود را مطابقت دهید. به عنوان یک قانون کلی، هرچه آرایش شما به ظاهر طبیعی شما نزدیکتر باشد، ظاهر بهتری خواهید داشت.

نتیجه

آموزش آرایشگری و آموزش تزریق ژل و بوتاکس دو تخصص بسیار پولساز در بازار ایران میباشد.

دکمه بازگشت به بالا