تازه های کسب و کار

نمایندگی مجاز و رسمی آی مستر اینورتر در ایران

اینورتر یا VFD مخفف “Voltage Frequency Converter” است و به عنوان یک واحد کنترل موتور استفاده می شود. VFD به یک دستگاه الکترونیکی اجازه می دهد تا فرکانس و ولتاژ ورودی را تغییر دهد و سپس یک موتور AC را کنترل کند. بهبود کارایی سیستم کنترل، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش زمان توقف و کاهش هزینه های نگهداری از جمله مزایای استفاده از اینورتر است. تاریخچه و استفاده از اینورتر VFD بسیار طولانی است. در اواخر دهه 1960، اینورترهای VFD برای هدایت سیستم های کنترل موتور AC توسعه یافتند. این امر برای کاهش نویز و مصرف انرژی دستگاه ها بسیار مهم است.

در طی چند سال بعد، با پیشرفت فناوری الکترونیک، سیستم های کنترل VFD جدیدی معرفی شدند که به کاربران امکان می داد سرعت موتور را با دقت بیشتری کنترل کنند و در نتیجه هزینه ها را کاهش دهند. در نتیجه امروزه از اینورترها به عنوان یک وسیله مهم و ضروری در سیستم های کنترل موتور در بسیاری از صنایع استفاده می شود. VFD در صنعت برای کنترل درایوهای کوتاه AC استفاده می شود. این دستگاه اغلب در ماشین های صنعتی، پمپ ها، فن ها، کمپرسورها و سایر دستگاه هایی که نیاز به کنترل سرعت دارند، استفاده می شود. به طور کلی مبدل های فرکانس به سازندگان کمک می کند سرعت و فشار ماشین های خود را بهتر کنترل کنند، هزینه های انرژی را کاهش دهند و عمر موتورهای القایی خود را افزایش دهند. اینورتر iMaster می تواند نیازهای اینورتر شما را برآورده کند.

مزایای استفاده از اینورتر iMaster چیست؟

اینورترها نسبت به روش‌های سنتی کنترل موتور مزایای زیادی دارند، از جمله:

صرفه جویی در مصرف انرژی: با کاهش سرعت موتور می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

هزینه های نگهداری کمتر: با کاهش ضربات و زمان راه اندازی و توقف، عمر موتور افزایش می یابد.

کاهش صدا و ارتعاش: کاهش حرکت نامتقارن موتور، کاهش سطح صدا و ارتعاش و بهبود شرایط کار برای کارگران.

تنظیم سرعت ماشین: با قابلیت تنظیم سرعت ماشین بر اساس نوع کار در حال انجام، هماهنگی بیشتری بین ماشین ابزارهای مختلف وجود دارد.

کاهش آسیب شبکه: با کاهش جریان از آسیب دیدن شبکه برق جلوگیری می کنیم.

دقت بالا: قابلیت کنترل دقیق سرعت موتور باعث افزایش دقت در کنترل فرآیند تولید می شود. به طور کلی استفاده از VFD ها در صنعت باعث افزایش راندمان، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و بهبود دقت می شود.

اینورتر iMaster ساخت شرکت کره ای ADT می باشد. در طول سال ها، ADT جوایز متعددی را برای کیفیت اینورترهای خود دریافت کرده است. ایماست با وجود وجود برندهای مختلف در بازارهای داخلی و خارجی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اینورتر iMaster در سال های اخیر گواهینامه های مختلفی مانند UL، CW و RoHS را به نفع اروپا و آمریکا دریافت کرده است.

ADT در سال 1999 شروع به کار کرد. این شرکت در طول سال ها در بسیاری از صنایع کار کرده است. این شرکت محصولات مختلفی از جمله درب آسانسور، کمپرسور هوا، اینورتر و سرو درایو تولید می کند.

در سال 2004 گواهینامه استاندارد ISO9001 را دریافت کرد. در سال 2010، این شرکت با هیوندای برای توسعه و راه اندازی یک اینورتر ولتاژ پایین شریک شد. پس از چندین عملیات، iMaster تولید محصولات جدید را از طریق قرارداد همکاری با ال جی آغاز می کند. ADT یک شرکت بین المللی موفق با شرکای تجاری بسیاری است. یکی از شرکت های بزرگی که با ADT کار می کند ارتش است. اینورترهای خود را طبق استانداردهای شرکت FUJI تولید کرد. ADT جوایز متعددی از جمله جایزه 5 میلیون دلاری در سال 2008 و جایزه 10 میلیون دلاری در سال 2010 برای عملکرد فوق العاده در طول سال ها دریافت کرده است. بیشتر رویدادهایی که این جوایز را برای او به ارمغان آورد، با موفقیت به شرکت های مختلف در سراسر جهان صادر شد.

نمایندگی مجاز و رسمی آی مستر اینورتر در ایران

فروشگاه فنی و مهندسی ثامن بزرگترین نمایندگی اینورتر آیمستر در ایران است. اینورترهای ADT در کره جنوبی تولید می شوند و کارخانه آنها در سئول قرار دارد. اینورتر imaster ADT در ایران در چهار مدل A1، U1، E1 و U1 موجود می باشد. برای خرید هر محصولی می توانید از طریق سایت اینترنتی خرید کنید یا تلفنی خرید کنید.

قیمت اینورتر iMaster

اینورترهای iMaster به طور کلی در دو مدل ارائه می شوند. مدل های تکفاز و سه فاز. نصب این دو مدل اینورتر سخت نیست و با دانش کمی قابل نصب و راه اندازی است. اینورتر iMaster برای برنامه های مختلف استفاده می شود. کاربردهای سبک، سنگین و فوق سنگین را می توان به راحتی با این اینورتر اجرا کرد. Alphainverter یک فروشگاه اینترنتی محصولات اتوماسیون الکتریکی صنعتی است. شما می توانید لیست قیمت ما را در بخش های مختلف وب سایت مشاهده و با سایرین مقایسه کنید. اطلاعات دقیق برای هر محصول گنجانده شده است که می توانید برای خرید اینورتر iMaster مورد نظر خود بررسی کنید.

نمایندگی مجاز و رسمی آی مستر اینورتر در ایران
نمایندگی مجاز و رسمی آی مستر اینورتر در ایران

Manwal tal-Inverter ADT

اینورترهای ADT یا Imaster کره جنوبی جایگزین مدل های خوب اروپایی شده اند. و عملکرد خوب و خوبی از خود نشان دهد. اینورترهای imaster ADT دارای دفترچه راهنمای انگلیسی و فارسی و تیم پشتیبانی فنی عالی هستند که می توانند نیازهای همکاران و مشتریان برای نصب و سرویس حرفه ای تجهیزات را برآورده کنند. در این موارد برقکارها برای مشتریان مهم هستند در سال های اخیر آنها به این برند خوب روی آورده اند. برای دانلود کاتالوگ و راهنمای محصولات iMaster اینجا را کلیک کنید.

برنامه های کاربردی اینورتر iMaster برای کاربردهای سبک و سنگین

محصولات اینورتر iMaster برای کاربردهای مختلفی تولید می شوند. این محصولات را می توان برای مصارف سبک و سنگین استفاده کرد.

کاربر علمی

زنده

کمپرسور

پمپ

پمپ تقویتی

دستگاه را کپی کنید

مسافران

ماشین آلات و جرثقیل

و در آخر بار دیگر به مزایای استفاده از اینورتر اشاره می کنیم.

استفاده از اینورتر برای به حرکت درآوردن موتورهای AC دارای مزایای زیادی است، از جمله:

1- کنترل سرعت: از آنجایی که VFD به یک دستگاه الکترونیکی به نام IGBT متصل است، می توان موتور AC را به آرامی تا سرعت مورد نظر کنترل کرد.

2- دقت پایین: مبدل های فرکانس معمولاً به طور جداگانه برای هر نوع کاربرد موتور AC طراحی می شوند. در نتیجه تنظیمات دقیق و باکیفیت تنظیم موتور را ارائه می دهند.

3- صرفه جویی در مصرف انرژی: با کمک کنترل سرعت موتور، مصرف انرژی ماشین آلات و تجهیزات تکنولوژیکی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

4- راندمان بالا: VFD یک ابزار کنترلی قدرتمند و اقتصادی در مقایسه با روش های مرسوم است.

5- کاهش هزینه های نگهداری: با استفاده از تعداد نامحدود کنترل برای VFD ها، شناورهای بسیار سنگین، خطوط انتقال و … مانند پمپ ها، کمپرسورها و فن ها، از خطر ساییدگی و پارگی فاجعه آمیز جلوگیری می شود.

دکمه بازگشت به بالا