اجتماعی

نحوه انجام فعالیت های سلامت محور مدارس در مناطق قرمز، زرد و سفید

با بازگشایی مدرسه از 15 سپتامبر ، علاوه بر فعالیت های آموزشی و ایجاد کلاس های درس در سه سناریو طراحی شده برای موقعیت های سفید ، قرمز و زرد ، فعالیت های ورزشی و فعالیت های بهداشتی دانش آموزان نیز ارائه می شود. مطابق با شرایط اما همانطور که مشخص شد ، در حالت قرمز ، تمام فعالیت های ورزشی نیز خاموش شده و شبکه سرگرم کننده را دنبال می کنند.

به گزارش سلام آنلاین ، در نامه ای که اخیراً توسط وزارت آموزش و پرورش به استان ها ارسال شده است ، توضیحی در مورد اجرای برنامه های ورزشی و بهداشت محور در وضعیت بیماری های کشور و متناسب با وضعیت شهر ارائه شد. و هر منطقه

وضعیت سفید فعالیتهای عادی از مدیریت چاقی تا المپیک

1. فعالیت هایی در زمینه تربیت بدنی و بهداشت مطابق با دستورالعمل های قبلی مربوط به اجرا و ارزیابی تربیت بدنی المپیک در مدرسه ورزش صبحگاهی ، مهد کودک ورزشی و مرکز بهداشت ، مدیریت وزن و چاقی دانش آموزان ، انجمن ورزشی. دانشجویان برگشت ، قهرمانان ، توانمندسازی ، سفیران ، بهداشت ، داده های بهداشتی ، تغذیه ، بهداشت دهان و دندان ، سلامت نوجوانان ، پیشگیری از بیماری ، مکمل ، فلوراید درمانی ، مکمل آهن و ویتامین D با روند سال گذشته مطابقت دارند.

2. از قابلیت های شبکه موجود در مجمع شبکه شاد ، از جمله کانال های تربیت بدنی و بهداشت ، شبکه های مراکز ورزشی ، وزنه های سلامتی ، شبکه های تغذیه سلامتی و سلامتی و کانال مجازی باشگاه استفاده کنید. باید در اختیار مربیان و مربیان قرار گیرد.

وضعیت زرد برخی از فعالیت ها را مستقیماً مطابق با پروتکل بهداشت سازماندهی کنید

1. دانش آموزان در آن فعالیت ها و برنامه هایی در زمینه تربیت بدنی و سلامت شرکت می کنند که با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در مدارس عملی شوند.

2. برای حفظ سلامت جسمی و رشد سایر دانش آموزان ، برنامه ها و فعالیت های مورد نیاز آنها در متن شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) ارائه می شود و توسط آنها تحت نظارت والدین در خانه انجام می شود. .

در این شرایط ، محتوای اساسی در شبکه آموزش فیزیکی و بهداشتی با خوشحالی در بستر بارگذاری می شود و توسط مربیان و دانشجویان استفاده می شود.

2-با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی و شناسایی دانش آموزان دارای اضافه وزن و قابل توجه ، اندازه گیری شاخص توده بدن (BMI) در ساعات مدرسه و بسته های آموزشی ، پشتیبانی از چگونگی و چگونگی ارائه فعالیت های ورزشی و برنامه های تغذیه ای. توسط معلمان تربیت بدنی و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به آنها بدهید.

وضعیت قرمز ، کلیه فعالیت ها در کانال های تلویزیونی و مدارس تلویزیونی از آن لذت می برند

در این شرایط ، کلیه برنامه ها و فعالیت های خارج از مدرسه ، ورزش و سلامت با استفاده از قابلیت های شبکه آموزش دانش آموزی (SAD) ، رسانه ملی و اینترنت ارائه و پایش خواهد شد.

دستورالعمل های اضافی برای اجرای و ارزیابی تمرینات بدنی و فعالیت های ورزشی توسط معاون تربیت بدنی و بهداشت تدوین و منتشر می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا