عمومی

مگر مثل مردم عادی سربازی رفته‌اید؟

آش از دست امین اسماعیل نژاد سرباز به قول خودش عصبانی است اما این روزها اصلا به دژ نرفته است و نمی گوید چرا ملت باید به قلعه بروند اما خواسته هایی که اسماعیل نژاد از مسئولان دارد عجیب است. راه خود.

امروز با یک سایت خبری مصاحبه می کند، به زمین و زمان می پردازد و می گوید تمام زندگی من در آسمان نمی دانم چطور؟ خب، نکات زیادی در این وسط وجود دارد که مهم هستند و نشان می‌دهند که چگونه نیازهای یک نفر می‌تواند از همه چیز حاصل شود.

اولین؛زمانی که امین اسماعیل نژاد از مسابقات جهانی برگشت با انتشار استوری در اینستاگرام از شما خواست که به گرگان بروید، پیامی که برای شما ارسال شده آنلاین است و باعث احترام است که احساس می کنید از شما خواسته شده است که به گرگان بیایید و خود را به صورت ساده معرفی کنید. یونیفورم نظامی برای دیدار با فرمانده بزرگوار ولایت، اما همین مقاله به شما هم می خورد!

دومین؛فرق شما با سربازان این کشور چیست؟وقتی می گوییم سرباز مردم تصور می کنند که شما هر روز صبح به قلعه می روید و طبق معمول وظایف نظامی خود را انجام می دهید، اما ممکن است بسیاری از مردم ندانند وقتی شما صحبت می کنید. سرباز یعنی تمرین با پاس گرگان که همان آموزش است.

سوم؛پاس گرگان اشتباه می کند، فدراسیون را تهدید کردی که اگر به این تیم بپیوندی، بسم الله به قلعه برمی گردی! ولی فکر می کنم اگه قرار بود لباس نظامی بپوشی زیاد نمی گفتی چرا فدراسیون با من کاری نکرد تو تیم باب میلم بازی کن!

چهارم؛گفتی نمی توانی از آن سطح به گرگان بروی. گفتی به دلیل شرایط نظامی نمی توانی قهرمان شوی، اما حداقل در کشورت می توانی برای هر تیمی که می خواهی بازی کنی. خب این یعنی زدن زیر میز. اگر قانون قانون است، باید برای همه یکسان باشد. چند ماه بیشتر برای خدمت تان فرصت ندارید (با پاس گرگان تمرین کنید) و بهتر است تا این ماه های مبارک دندون کوچکی روی جگرتان نگذارید. مثل همه جوانانی که در شرایط سخت تری و بعضاً در مرز خدمت کرده اند. شاید بسیاری از آنها ورزشکار نباشند، اما مدارک تحصیلی خوبی دارند و با اسلحه در دست خدمت سربازی را گذرانده اند.

پنجم؛تیم ملی را مقصر ندانید این که شش ماه برای تیم ملی همه چیز می دهید، نه فقط برای تیم ملی، اگر سخت هستید، در تیم ملی نمانید. تیم چرا بازی و تیم ملی را مقصر می دانید مردم را رها می کنید در مصاحبه خود بارها به عدم آمادگی روحی اشاره کردید که اصلا تمرکز ندارید و تمرین می کنید با گرگانی به زور. پس سرباز هستی یا نیستی، اگر سربازی باید به خیلی چیزها احترام بگذاری.

ششم؛حبس كردن و كم كردن توقع بد نيست، گفتي مثل سعيد معروف و محمد موسوي نيستي و گفتي مشكلات مالي اينجوري تاثيرگذار نيست. آیا پول دارید که دوران سربازی خود را در پاس گرگان بگذرانید تا تمرکز و آرامش شما برگردد؟ سرباز فقط یک شعار نیست که هر بازیکنی به تیم ملی بیاید و از آن استفاده کند و بگوید: من یک سرباز ایرانی هستم، من یک سرباز تیم ملی هستم.

251 251

دکمه بازگشت به بالا