اجتماعی

ممکن است همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها دومرحله‌ای شود

به گفته رئیس سازمان مدیریت و کار ، اگر برنامه و بودجه بتواند اعتبار کاملی را تأمین کند ، برابری با نرخ 85 تا 90 درصد حقوق کارمندان ایجاد می شود و اگر اعتبار کامل امکان پذیر نباشد ، این دو برابر می شود. مرحله نیمه دوم. این امسال و اوایل سال آینده (1400) به اتمام می رسد.

به گزارش سلام آنلاین ، جمشید انصاری ، رئیس سازمان مدیریت و کار – با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر احیای حقوق مدیران و بازنشستگان ، “به دلیل تورم و مشکلات معیشتی ، همکاران ما در این سازمان حضور دارند. بودجه و سازمان برنامه ریزی موافقت خود را برای افزایش 50 درصدی در نقاط عملیاتی واحد اجرایی تحت قانون مدیریت مدنی از ابتدای اسفند 1388 انجام دهند.

وی گفت: “برای دستگاه هایی که قانون را رعایت نمی کنند ، ما طبق آیین نامه شخصی مراحل تصویب را طی می کنیم و نهاد نهایی که در این زمینه در شورای حقوق و دستمزد تصمیم می گیرد ، کارمند شهر است.” ما افزایش قابل توجهی در انتخاب آنها را تصویب کرده ایم تا بتوانیم پرداخت های آنها را با سایر کارمندان دولت هماهنگ کنیم و برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال می شود.

وی با اشاره به برابری در حقوق بازنشستگی ، گفت: “سازمان ها و بودجه ها آمادگی خود را برای تأمین بودجه جدید برای برابری بازنشستگی با کارمندان اعلام کرده اند و ما امیدواریم امسال مرحله دیگری از برابری را برای بازنشستگان اجرا کنیم. این. ” معمولاً اگر پ. پ. می تواند اعتبار کامل را تأمین کند ، 85 تا 90 درصد حقوق کارمندان مطابقت دارد و در صورت عدم ارائه اعتبار کامل ، در دو مرحله نیمه دوم سال جاری و آغاز سال آینده تکمیل می شود. شدید

به گفته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان کار و کار کشور ، در سال فعالیت های دولت یازدهم و دوازدهم ، تصمیم برای افزایش دستمزدها دو بخش دارد: یکی افزایش سالانه نرخ تورم ، که در سال 1992 تعداد کارمندان دولت یک هزار و 600 نفر است و امسال این تعداد به 2438 نفر رسیده است. این افزایش 142 درصدی ، معادل نرخ تورم اعلام شده توسط مرکز آمار در این دوره است. این حدود 142 درصد است. به عبارت دیگر ، دولت به طور کلی می تواند ضریب ارزش را متناسب با نرخ تورم تغییر دهد.

وی گفت: ما بخش های دیگری از تبلیغات را در سه مرحله ارتقاء برای کارمندان اجرا کرده ایم. در سال 1993 به امتیازات فوق العاده و اشتغال اضافه شد. در ابتدای سال 1994 موضوع ویژه ای را برای ماده 10 (68) ایجاد کردیم و سال گذشته در ماه مارس ، 50 درصد افزایش انجام شد.

وی افزود: به طور کلی ، تغییر در حقوق و مزایا به شرح زیر است. حداقل دستمزد کارمندان دولت از 490،000 توماس به 1.8 میلیارد یا 266٪ افزایش یافته است. از نظر میانگین حقوق کارمندان دولت ، از توماس 5،770،000 به 1730،000 رسیده ایم که 216٪ افزایش داشته است. از نظر بازنشستگان ، کشور ما از متوسط ​​درآمد 889 هزار نفر به 3 میلیون و 800 هزار نفر و 327 درصد افزایش یافته است و از نظر بازنشستگی نظامی ، از میانگین درآمد یک هزار و 123 نفر افزایش یافته ایم. ، 000 تن تا 4280،000 توماس و 281٪.

به گفته وی ، با توجه به وضعیت تحریم ها در کشور ، این افزایش متناسب با نرخ تورم و نیازهای زندگی کارمندان و بازنشستگان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا