اقتصادی

نیروگاه قدیمی بعثت بازنشسته می شود

مدیر عامل شرکت نیروگاه حرارتی گفت: “نیروگاه BT قدیمی ترین نیروگاه در تهران است ، بر اساس این قرارداد نیروگاه قدیمی آلوده بازنشسته می شود و اولین توربین ملی در محل نصب می شود.” از این نیروگاه. ”

به گزارش سلام آنلاین ، محسن طرزطلب در حاشیه مراسم امضای قرارداد استفاده از مدرن ترین توربین ایرانی بین انرژی حرارتی و مپنا ، اظهار داشت: در تهران به دنبال آن است تا رله ، رتیل و قیر را از آن خارج کند. به مدار خود بروید و آن را با یک نیروگاه جدید جایگزین کنید.

وی با تأیید برگزاری مناقصه نیروگاه تاراس و انتخاب پیمانکار آن تأکید کرد: “در مورد نیروگاه بیتا ، عملیات واقعی امروز آغاز می شود و در مورد نیروگاه رایونگ ، منتظر هستیم برای تصویب از پالایش نفت

وی در مورد توربین MGT-75 گفت: امروز اتفاق بسیار خوبی افتاد. “پنج سال پیش ، ما با مپنا تفاهم نامه ای برای واردات فناوری توربین های کلاس F به کشور امضا کردیم.” نه تنها این اتفاق افتاد ، بلکه گروه منتانا از چند سال پیش طراحی و ساخت کلاس F جدید خود را آغاز کرد و امروز با امضای این قرارداد ، ما یکی از مهمترین نیروگاه های تهران را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: فناوری کلاس F وارد شده و این یک نقطه عطف است. علاوه بر این ، ما با سایر نقاط کشور صحبت کردیم که نیروگاه ها ضعیف شده اند ، بنابراین این اتفاق در آن استانها نیز می افتد. دومین نقطه اصفهان است و احتمالاً سال آینده راه اندازی واحدهای دیگری را در اصفهان آغاز خواهیم کرد. واحد بعدی در خوزستان است و با توجه به قابلیت های موجود در هر کجای کشور که نیاز باشد از تعداد بیشتری از این واحدها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: “مشکلاتی که امسال برای سوخت های مایع و جامد داریم ، استفاده بیشتر از این وسایل نقلیه را ضروری کرده است.” بنابراین ما از این ماشین در شهرهای استانی که نیروگاه های قدیمی و بازنشسته وجود دارد استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی ، تصویب و هماهنگی نیروگاه BITTA قبلاً انجام شده است ، ما فقط به تصویب دولت مجری آن نیاز داریم و سازمان های محیط زیست به دلیل اهمیت این موضوع مانعی در انجام این کار ندارند. آژانس های محیط زیست مانعی برای انجام این کار نیستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا