ممانعت از ورود کارمندانی که واکسن نزده‌اند،خلاف واقع است/عدم تزریق واکسن نقض پروتکل بهداشتی است

ممانعت از ورود کارمندانی که واکسن نزده‌اند،خلاف واقع است/عدم تزریق واکسن نقض پروتکل بهداشتی است

معاون فنی مرکز محیط زیست و بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت تأیید کرد که جلوگیری از ورود و عدم حضور کارکنان واکسینه نشده صحت ندارد.

به گفته مهندس سلام آنلاین ، محسن فرهادی ، معاون فنی مرکز محیط زیست و بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اطلاعات ارائه شده مبنی بر اینکه کارکنان واکسینه نشده با اتهامات کیفری و مجازات های قانونی روبرو هستند. برای جلوگیری از ورود و غیبت ، و این درست نیست.

وی با اعلام رضایت کارکنان ملی ، کارکنان دولت موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شکاف ها هستند و گفت: در غیر این صورت ، مقامات مربوطه موظف به کارکنان درگیر در سوء استفاده هستند. “لطفاً به پروتکل بهداشتی توجه کنید.

عدم واکسیناسیون نقض پروتکل بهداشتی است

مهندس فرادی اظهار داشت که در صورت نافرمانی ، مقامات مربوطه می توانند فرد را به هیئت مقدماتی سوء استفاده از کارکنان دولت ارجاع دهند.

به گفته معاون امور فنی مرکز محیط زیست و بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت ، بر اساس تصمیم ستاد ملی ، عدم واکسیناسیون نیز نقض پروتکل بهداشتی است ، افزود: وجود خواهد داشت.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ، وی افزود: طبق برنامه ، همه کارها در همه شهرها از قرمز تا آبی فعال خواهد بود. علاوه بر این ، برنامه به ستاد ملی ارجاع شده است که در صورت تأیید اجرایی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا