مشارکت یک میلیارد ریالی خیرین زنجانی در پویش«مرهم زائر» هلال احمر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مشارکت یک میلیارد ریالی خیرین زنجانی در پویش«مرهم زائر» هلال احمر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کمپین ملی «مرحم زائر» با هدف تامین بخشی از نیازها و ملزومات پزشکی مراسم اربعین حسینی و سایر طرح‌های اجتماعی و بشردوستانه هلال احمر از محل مشارکت است. از بین مردم، نیکوکاران و حامیان از ابتدای ماه محرم امسال آغاز شد و تا پایان ماه صفا ادامه یافت.

وی گفت: در این کمپین از طریق اهدای داروهای سلامت با تاریخ مصرف و مازاد مصرف خانگی، کمک های غیرنقدی به خانه حلال و هلال احمر استان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخش قابل توجهی از داروهای اهدایی به جمعیت هلال احمر استان از طریق موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کشور عراق ارسال شده و بخشی از این داروها نیز اهدا شده است. مراجعه به سایر رویدادهای بشردوستانه مانند رژه سلامت در مناطق محروم و فقیرنشین و همچنین مراسم دهه آخر صفر استفاده خواهد شد.

هاشمی یادآور شد: داروهای جمع آوری شده در این بررسی باید در بسته بندی صحیح و ترجیحا در بسته بندی اصلی گیاه باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس شرایط داروی اهدایی، طبق دستورالعمل کمپین مرهم زائر 3، داروها، یخچال ها و داروهای بدون قید و شرط باید در دمای 15 تا 20 درجه نگهداری شوند. مایعات دارویی نیمه جامد، اسپری ها و شیاف ها با بسته بندی باز و همچنین قرص ها و کپسول ها نباید در مقادیر زیاد و باز قرار داده شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: عموم مردم، نیکوکاران و حامیان استان زنجان می توانند وجه نقد خود را در این کمپین از طریق شماره کارت 6104338400031445 شعبه دولتی بانک ملت به نمایندگی از جمعیت هلال احمر استان زنجان و پس از اهدای کارت های مربوطه اهدا کنند. با ذکر نوع قصد به شماره 09901417058 در ITA ارسال و یا با مراجعه مستقیم به شعبه سراسر استان در این امر شرکت نمایند.

دکمه بازگشت به بالا