عمومی

استان زنجان روزهای خطرناک و سخت کرونایی را پیش رو دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار تمبر ، با تصدیق وی گفت: بیشتر مردم زنجانی از پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی پیروی نمی کنند وجود داشتن هشدار با توجه به این شهروندان در زنجان از هیچ پروتکل بهداشتی پیروی نمی کنند و زندگی عادی خود را پشت سر می گذارند.

او رفت در حال حاضر در حال رشد شماره بیمار رنج کشیدن برو کرونا در استان زنجین برو نگران بودن عنوان انجام شده او اضافه کرد: صورت اتفاقات بیشتری در جریان است وضعیت فعلی استان زنجین این روز با یک روز خطرناک در کورونا روبرو خواهد شد و تهدیدی جدی برای شهروندان زنگار خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجین اکنون با افزایش شماره تخت بیمارستان برای بیماران کرون است صورت وی گفت: “24 ساعت گذشته است.” شماره 27 نفر مبتلا به این بیماری کرونا در استان زنجین اضافه است.

قزلباش تاکنون کل را تأیید کرده است امتحان کن تاج پادشاهی 1.511 نفر در استان هستند مطابق با یافته های آزمایشگاهی مثبت ارسال شده ادامه داد: از تعداد کل بیماران رنج کشیدن تاکنون 1،261 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند.

وی با بیان اینکه کرونا تاکنون 169 نفر را در استان کشته است ، افزود: تاکنون گسی باس 4،954 نفر را به دلیل ظن ویروس در مرکز بهداشت کشته است. استانها مدل و بیمارستان تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجین گفت: در استان زنجین تاکنون بیش از 387 نفر به دلیل ویروس در بیمارستان بستری شده اند.

دکمه بازگشت به بالا