عمومی

مرگ کرونایی ایرانیان و جبران ورشکستگی!

گاهی نرم و گاهی تیز ، گاهی جیغ می کشیدم و گاهی می خواستم از کلاهبرداری استفاده کنم ، اما هرچه بود گفتم و نوشتم. من نوشتم که ابتدای برنامه ریزی اشتباه بود ، من ساختار غلط نوشتم ، نوشتم چه کاری انجام دهم ، حتی شکل “مار” را رسم کردم ، گفتم چه کسی می تواند این فاجعه را کنترل کند و چه کسی نمی تواند من؟ ساختار را بارگیری کرد و من گفتم ، چه کسی نمی خواهد تاج پایان یابد؟
من به آنها گفتم که خیابانها و محله ها را با مواد سمی سرطان زا و مخرب برای طبیعت تمیز نکنید و سپس باید منتظر موشهای قاتل بیشتری بمانیم. خرج نکنید و خرج نکنید ، من نوشتم که این محله باید مرکز عمل باشد. که پس از آن توسط رهبری تأیید شد ، اما نه آنچه انجام می شد. من نوشتم که این اراده خدا است که شهرهای بزرگ باید مسئول امور خود باشند ، من ساختار لازم را فراهم کردم ، وظایف را تقسیم کردم که وزارت را رد کردم . به دلایلی ، من ضعف عملکرد را به طور کلی توضیح دادم ، با استناد به منابع ، من حتی درخواست وضعیت روانی مقامات وزارت بهداشت کردم ، من با رنگ بازی Gona که توسط وزارت بهداشت گزارش شده است بازی می کنم و نه کنترلی که ذکر کردم خیر ، انزوا را توضیح دهید ، زمان لازم را توضیح دهید و چند س importantال مهم در مورد واکسن بپرسید که هنوز جواب آنها را دریافت نمی کنم!

امروز ، این امر در جهان اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا کرده است. مردم شرکت کردند ، من نوشتم. من از طریق شرکت هواپیمایی الکترونیکی ننوشتم ، ما را مسخره نکنید ، اگر نمی دانید ، چگونه می توان منحنی معنی دار و علمی ترسیم کرد؟
من نوشتم که وزیر گفت که خانه از ابتدا ویران شده است. شما نمی خواهید مرد اصلاح ساختار و برنامه باشید. خواهد بود. من در مورد آیین نامه کمیته بحران و مقررات بلند مدت آنها صحبت کردم. از آنها بخواهید که از لجبازی دست بردارند و آنچه را که می دانند دنبال کنند و بگذارید کارشناسان فنی همه چیز را کنار هم قرار دهند و هزاران نفر دیگر ، بزرگ و کوچک ، همه در اینجا خدا را شکر می کنند ، تاریخ هایی که حتی در زمان انتشار کاملاً نوشته و ذخیره شده اند! اینجا

من فقط نمی دانم چرا و به چه قیمتی زندگی مردم را به حراج و همچنان لجباز می گذاشتید؟ چرا! برادر عزیز و محترم وزیر ، حداقل امیدوارم که دیگر این حرف را نزنید!

هشدار جدی! وضعیت فعلی تاج در کشور ، مدیریت تاج باید بلافاصله بررسی شود.
یک سال می گذرد که همه موارد ضروری توسط نویسنده وبلاگ ناطقی الهی-سلام آنلاین به شماره 1398/1999 به طور گسترده ارائه شده است ، در غیر این صورت وضعیت فقط بدتر می شود.

نام ناکی: آنها می خواهند مرگ مردم را جبران کنند: برخی از وورن ها و مرگ و میر مردم در این سرزمین به عنوان ابزار سیاسی استفاده می شود تا بتوانند ورشکستگی گذشته را جبران کنند و در ماه های آینده به جو بازگردند. / سلام آنلاین
می بینید که این دوره با چه سرعتی از دست می رود و ما با لجبازی و غرور از مردم شرم می کنیم بدون اینکه بنشینیم و همه کلمات “درست ١٠٠ ؜ ؜” را تمرین نکنیم! وای ، ما باید به زودی مسئولیت قادر یکتا را به عهده بگیریم ، اما “هو” در آنجا دیگر قابل قبول نیست.
من تصمیم گرفتم امسال حداقل در مورد کرونا ننویسم زیرا همه چیز را با تجزیه و تحلیل هم دره مشکل و هم در جهت راه حل نوشتم ، اما این نوشته وزیر! آنها کل دنیا ، زمین و زمان جین و مردم در چپ و راست ، شمال و جنوب را سرزنش می کنند ، اما اجراهای آنها و گروههایشان را تماشا نمی کنند! نوار جعلی
ببینید این دوره با چه سرعتی از دست می رود و ما با لجاجت و غرور از مردم خجالت می کشیم ، نشسته ایم و همه کلمات “درست ١٠٠ ؜ ؜” را تمرین نمی کنیم! وای بر ما که باید در برابر نیت ها ، اعمال و تغییر روحیه و مرگ بسیاری از افراد بی گناه در برابر خداوند متعال پاسخگو باشیم. اما من فکر نمی کنم “هو” در آنجا قابل قبول تر باشد! بنابراین …

وی استاد نمونه مهندسی سازه ، زلزله شناسی و مدیریت بحران و بنیانگذار تاب آوری و مدیریت بحران است.

دکمه بازگشت به بالا