بین الملل

خواست ایرانیان ساکن آمریکا از دولت بایدن چیست؟

جامعه ایرانی در کالیفرنیا تخمین می زند که 500000 ایرانی در قسمت جنوبی این ایالت زندگی می کنند. در حالی که مردم ایران در جنوب کالیفرنیا منتظر دولت بایدن ، مسائلی مانند اقتصاد ، کار ، سیاست ، امور خارجه و بحران کرونا هستند ، اعضای جامعه معتقد به یک راه حل واحد برای مشکلات ایران در طول سیاست هستند. ، غلط است.

به گزارش لس آنجلس تایمز. در میان مردم ایران هم دموکرات وجود دارد و هم جمهوری خواه. برخی از دموکراتها خود را مترقی و چپ می شناسند ، در حالی که دیگران از سیاست های بایدن پیروی می کنند و از آن حمایت می کنند.

در واقع ، در جنوب کالیفرنیا و در اورنج کانتی ، لس آنجلس و سن دیگو ، ایرانیانی محافظه کار وجود دارند که از ترامپ و اقدام وی برای خروج از ایالات متحده حمایت می کنند و علیه آن صحبت می کنند. جمهوری اسلامی در حقیقت ، برخی از طرفداران ایرانی ترامپ با توافق با برخی دیگر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا ، از ادعاهای وی در مورد تقلب در آرا حمایت کرده اند.

اتحادیه امور عمومی ایران و ایران در سپتامبر سال گذشته یک نظرسنجی انجام داد که نشان داد مهمترین مسائل مردم ایران که قبل از انتخابات 4 نوامبر در ایالات متحده زندگی می کنند ، اقتصاد ، اشتغال ، سیاست ، امور خارجه ، بهداشت ، تروریسم ، امنیت ملی و آموزش است. به ترتیب. . این نظرسنجی نشان داد که 56 درصد پاسخ دهندگان بیش از 31 درصد بایدن را نسبت به ترامپ ترجیح می دهند. 57 درصد ایرانیانی که عضو هیچ حزب مهم آمریکایی نیستند از بایدن حمایت می کنند و 17 درصد از ترامپ حمایت می کنند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که حمایت از سیاست ترامپ در روابط دو جانبه ایران و آمریکا سال به سال در میان جامعه ایرانی-آمریکایی افزایش می یابد و حمایت از سیاست ترامپ در مورد ایران 22 درصد نسبت به سال گذشته است. 2018 و 2019 ، افزایش 31 درصدی در سال 2020. به درصد رسید.

311311

دکمه بازگشت به بالا