علمی و پزشکی

مرگ دلخراش یک پزشک آمریکایی پس از دریافت واکسن شرکت فایزر

به گزارش شفاف ، به نقل از پخش CNN با تأیید دو واکسن توسط Pfizer-Bivan Tech و یک شرکت دارویی مدرن توسط سازمان غذا و داروی آمریکا ، واکسیناسیون عمومی در ایالت های مختلف کشور آغاز شده است. در هفته های اخیر

اخیراً پزشکی از فلوریدا به نام گریگوری میک پس از دریافت واکسن Pfizer Corona درگذشت. مرکز تحقیقات پزشکی میامی در حال بررسی علت مرگ است.

یک مقام مسئول در مرکز کنترل بیماری ایالات متحده گفت: “ما گزارشی از فلوریدا دریافت کرده ایم که پس از دریافت واکسن Corfona ساخته شده توسط Pfizer-Biwan Tak-Jan ، یک پزشک 56 ساله و بدون سابقه پزشکی قبلی را نشان می دهد.” خودت را از دست بده

پزشکان کرونا را در 19 دسامبر واکسینه کردند و وی در آخرین ساعات 3 ژانویه درگذشت.

Pfizer ، بزرگترین شرکت دارویی جهان و بزرگترین شرکت دارویی جهان ، در بیانیه ای گفت: “ما همچنین در حال تحقیق مستقل در مورد مرگ این پزشک هستیم.”

در بیانیه اضافه شده است: “ما از مرگ این پزشک مطلع هستیم و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده ایم.” تحقیقات اولیه نشان می دهد پزشکان بر اثر سکته مغزی جان خود را از دست داده اند.

مرگ دلخراش پزشک آمریکایی پس از دریافت واکسن Pfizer

ترومبوسیتوپنی بیماری است که با ناهنجاری های پلاسمای خون یا ترومبوسیت ها همراه است. تعداد پلاکت در خون معمولاً بین 150،000 تا 450،000 در هر ریز مغذی است. وقتی تعداد پلاکت در خون به کمتر از 50000 در میلی لیتر برسد ، بیماری تا حد مرگ پیش می رود.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که شمارش خون پزشک آمریکایی به طرز چشمگیری کاهش یافته و هیچ نمونه ای منجر به مرگ وی نشده است.

پیام آخر /

دکمه بازگشت به بالا