بین الملل

سناتور سابق آمریکایی: واشنگتن جنگ وحشیانه‌ای علیه سوریه به راه انداخته است

سناتور پیشین آمریکایی بار دیگر تأکید کرد که کشورش در یکی از مرگبارترین جنگ ها برای نابودی سوریه از سازمان های تروریستی حمایت می کند ، اما جنگ باید پایان یابد.

ریچارد بلوک سناتور سابق ایالات متحده پس از 10 دقیقه در کنفرانسی با موضوع “حملات آمریکا و جنگ با تروریسم در سوریه و نقش ایالات متحده و ناتو” به میزبانی اندیشمندان جهان شیلر سخنرانی کرد. جنگ سوریه باید بپذیرد که غرب تروریست ها را دوست دارد .

وی گفت: “نه تنها ایالات متحده آنطور كه ​​ادعا می شود با تروریسم مبارزه نكرده است ، بلكه با تروریست هایی مانند القاعده هماهنگ شده است تا برنامه های سیاسی خود را اجرا كند و كشورهای نافرمانی را نابود كند.” مقررات آن است.

در این وبلاگ آمده است: “از سال 2006 ، واشنگتن برنامه های مفصلی برای ایجاد ثبات در سوریه ایجاد کرده است که به پنتاگون تحویل داده شده و به ناتو ارسال شده است.” ایالات متحده ، انگلیس و فرانسه در مارس 2011 به لیبی حمله کردند و سپس کنترل فرودگاه لیبی را به ترکیه واگذار کردند که از آنجا برای انتقال سلاح های به سرقت رفته از لیبی برای تأمین گروه های تروریستی به آنها استفاده کرد. .

وی افزود: در سال 2013 ، باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، با اعطای مجوزهای CIA برای آموزش ، تجهیز و هدایت هزاران تروریست در جنگ علیه سوریه ، واشنگتن را به پشتیبانی طولانی مدت از تروریست ها داد. ارتش تروریست کاملاً تحت فرماندهی آمریکا است.

این وبلاگ اضافه می کند که توزیع کنندگان اسلحه آمریکایی از یک معامله سودآور بهره مند شده اند ، از جمله موشک های ضد تانک که توسط سازمان سیا در اختیار سازمان های تروریستی قرار گرفته است تا سوری های بی گناه را در شهرها و روستاهای خود کشتند.

وی افزود: ایالات متحده و ناتو یک کارزار گسترده علیه سوریه آغاز کرده و ارتش سوریه را متهم کردند که بهانه جنگ افزارهای شیمیایی برای حمله به سوریه است. این ادعاها بی اساس است ، زیرا وزیر دفاع وقت جیمز ماتیس در سال 2016 گفت که واشنگتن هیچ مدرکی برای حمایت از آن ندارد.

در سال 2015 ، نیروهای آمریکایی به طور غیرقانونی در شمال سوریه جنگیدند و کنترل نفت این کشور را در دست گرفتند و به یک شرکت نفتی ایالات متحده دستور داده شد که پالایشگاه ها و اکتشافات نفتی بیشتری در این سرزمین بسازد. ایالات متحده اموال مردم سوریه را به سرقت برده است.

وی گفت: “جهان باید در برابر این جنگهای بی پایان بایستد.” ما 10 سال است که با مردم سوریه می جنگیم. ما 30 سال است که مردم عراق را سرکوب می کنیم و افراد بیشتری را به عراق می فرستیم و بمب می ریزیم. این دیوانگی باید متوقف شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا