بین الملل

ثبت ۱۰ نقض حریم هوایی سوریه توسط ائتلاف آمریکایی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته جنگنده های آمریکایی 10 بار حریم هوایی سوریه را نقض کرده اند.

به گزارش سلام آنلاین، مرکز هماهنگی معارضان سوری موسوم به “حمیم” که با وزارت دفاع روسیه ارتباط دارد، امروز (دوشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که ائتلاف آمریکایی نقض حریم هوایی سوریه را به ثبت رسانده است.10.

وزارت دفاع روسیه افزود: در 24 ساعت گذشته 10 مورد نقض پروتکل غیر متعهد در منطقه التنف سوریه توسط هواپیماهای ضد داعش به رهبری آمریکا انجام شده است. ثبت شده است.

مرکز آشتی روسیه در سوریه روز دوشنبه فاش کرد که پس از رزمایش نظامی مشترک روسیه و سوریه، 12 مورد نقض پروتکل عدم منازعه در سوریه توسط ائتلاف آمریکایی به ثبت رسیده است.

اولگ گورینوف، معاون مرکز روسیه برای آشتی در سوریه (حمیمیم)، به خبرنگاران گفت که پس از تمرینات نظامی مشترک روسیه و سوریه، 12 مورد نقض درگیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین در سوریه به ثبت رسیده است. ائتلاف هشت تیمی در منطقه پرواز ممنوع است.

گورینوف گفت: حملات هوایی در سایر مناطق سوریه ادامه یافت و در نیمه اول سال جاری، 1602 مورد نقض هوایی توسط ائتلاف آمریکایی موسوم به ایالات متحده به ثبت رسید.یک “ائتلاف ضد داعش” در منطقه التنف. .

انتهای پیام/

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا