اجتماعی

مخالفت با ادغام دو معاونت منابع انسانی و برنامه‌ریزی شهرداری تهران در صورت تعدیل نیرو

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: “اگر تصحیحی با ترکیب معاون منابع انسانی و برنامه صورت گیرد ، ما کاملاً مخالف آن هستیم”.

به گزارش سلام آنلاین. افشین حبیب زاده در 275 مین اجلاس عمومی شورای اسلامی شهر تهران و هنگام بررسی آیین نامه تلفیق ادغام زیرمجموعه توسعه منابع انسانی و طرح زیر پروژه با س questionsالات معاون منابع انسانی تهران می گویند: یکی شریک بیمه ترکیبی دارد ، این یک تعدیل نیرو است.

وی افزود: “کاهش نیروها در زمان ادغام برای نیروهای رسمی منطقی نیست و سرانجام آنها به بخشهای دیگر منتقل و اجاره می شوند ، اما در مورد نیروهای قراردادی”. طبق قرارداد ، این ترکیب می تواند منجر به عدم تمدید قرارداد آنها. “با توجه به اینكه در ادغام دو معاون این احتمال وجود دارد كه یكی از وظایف مشابه در نمایندگان از بین برود ، این شهر باید به وضوح اعلام كند كه آیا در صورت ادغام اصلاحی وجود خواهد داشت یا خیر. در این حالت ، ما به شدت با این ادغام مخالفت خواهد کرد.

در بخشی دیگر از جلسه ، مظاهیا ، شهردار تهران به این س questionال پاسخ داد: “وقتی مسئولیت معاون توسعه منابع انسانی رئیس جمهور را می پذیرم ، تهران 65000 نفر جمعیت دارد كه هم اكنون به 59000 نفر رسیده است. هیچ تغییری ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه “ما به مدت یک سال و نیم ورودی شهرداری را مدیریت کرده و آن را خالی گذاشته ام” ، گفت: “ما به عنوان مشوق به افراد در سن بازنشستگی اجازه داده ایم که خارج شوند.” “آیا می توانم از این فرصت استفاده کنم.

وی گفت: “من قول می دهم كه با تركیب منابع انسانی و دو برنامه فرعی ، هیچ تغییری رخ نخواهد داد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا