استان ها

مجالس امام حسین(ع) برای یادگیری سبک زندگی است/ ویروس های فکری را از بین ببریم

سلام آنلاین / گیلان دبیرکل کنگره جهانی البث (س) از شورا و حسین حلقه خواست تا یاد بگیرند که چگونه زندگی کنند و اظهار داشتند که ما باید خانه های خود ، حسینیه و خیابان ها و محلات خود را تحت پوشش قرار دهیم. سیاه

آیت الله رضا رمضانی در دهه اول محرم که امروز در حرم خواهر امام رضا (ع) در رشت برگزار شد ، بر لزوم عشق و دانش اهل بیت تأکید کرد -بایت (ع) که می گوید: برای درک آموزه های اهل بیت (ع) ، آماده شوید و از نظر اخلاقی و رفتاری به آنها نزدیک شوید.

وی تصریح کرد: تمرکز و دایره حافظه اهل بیت (ع) ، مردم را یک قدم به مسیر هدایت نزدیکتر می کند و تصدیق می کند که برای رشد معنوی و تحقق ایمان و تحقق ایمان و ایجاد ایمان ما است. آگاهی از اهل بیت لازم است و نگرش و گفتار ما باید مطابق با نگرش ها و گفتار اهل بیت باشد و مسیر زندگی را از این اشراف فرا بگیریم.

دبیرکل کنگره جهانی آل آلبل (ASA) مجلس هانینی-مجمع و دایره یادگیری سبک زندگی را نام برد و اظهار داشت: ما باید خانه های خود ، حسینی و خیابان ها و محلات خود را بسازیم. ما با مشکی پوشانده شده است و باید نماد asura را در شهر ببینیم ؛ اما به دلیل بیماری قلبی لازم است پروتکل بهداشت را رعایت کنیم.

آیت الله رمضانی از کاهنان و عزاداران خواست که امروز کار خود را در زمینه روزه گرفتن و عزاداری ادامه دهند و تهدید کرونا را به یک فرصت تبدیل کنند ، خاطرنشان کرد: اینترنت فرصت خوبی است. در انتشار آموزه های البعث و آموزه های Adura. است.

وی با تأکید بر اینکه الزامات کنوانسیون امام حسین (ع) گسترده است ، گفت: امام حسین یک چهره جهانی و نیرویی برای خیر است و ما باید از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ آل بعث (ع) استفاده کنیم.

گیلین ، عضو مجلس خبرگان ، آموزه های Adura را مبنای حضور قرار داد و افزود: در گذشته مجبور بودیم که در مورد اصول بهداشتی به نظر متخصص پایبند باشیم ، اما برخی افراد به ویژه در زمان محرم ، خرافات را با آموزه های علی البیاب (ع) مخلوط کردند.

آیت الله رمضانی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را تعطیل ندانست و گفت: “به گفته کارشناسان ، باید در افتتاح این جلسات ، رعایت پروتکل بهداشت را در نظر بگیریم ، اما برخی از شکافهای فکری وارد می شوند. آموزه های البعث و گفته می شود که شوراها و محافل حسینی لزوماً اصول بهداشت را رعایت نمی کنند و ویروس ها و بیماری ها در چنین محافل وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وی coronavirus ، جوان یا پیر ، زن و مرد ، مسئول و غیرمسئول ، دنیوی و غیرعلمی را نمی شناسد ، افزود: “ویروس در همه جای دنیا و این ویروس گسترش می یابد. “وارد کنفرانس و حلقه حسین نشوید.” این برخلاف آموزه های البیت است.

دبیرکل کنگره جهانی آل آلبرت (س) ویروس ها ، ویروس ها و سموم را عامل جاودانگی بسیاری از جاودانگی ها عنوان کرد و هشدار داد: “برخی از مردم معجزه را اشتباه تشخیص داده و به تفسیر نادرست داده اند.” علل و معجزات الباس.

وی خدای متعال را رهبر دنیا دانست و در ادامه گفت: پیامبران و الباس مسئولیت هدایت مردم از طرف خدا را بر عهده دارند و بر عالم حکومت می کنند ، اما این دستورالعمل و قانون خلاص شدن از شر ویروس مورد نظر ، ریشه بشریت. از بین بردن.

یک قانونگذار با بیان اینکه این ویروس یک ویروس “تهدیدکننده زندگی” است ، گفت: پیامبران و امامان برای ریشه کن کردن ویروس های فکری مانند پلیس ، ریاکاری ، دروغ ، شایعات و اخلاق به این دلیل که هر دو ویروس خطرناک هستند. این آنها را با اهداف انسانی آشنا می کند.

آیت الله رمضانی با اشاره به وجود بسیاری از شرارت ها در جهان از جمله سیل ، زلزله ، طوفان ، رعد و برق ، بیماری ها و غیره ، خاطرنشان کرد: آقایان به دلیل این شرارت ها باید از عقلانیت استفاده کنند. آنها به خودی خود شر نیستند و برای آفرینش عالم ضروری به حساب می آیند ، بنابراین باید از شر واقعی آگاه باشیم و از راه هدایت پیروی کنیم و نمونه ای از زندگی پیامبران و امامان را دنبال کنیم.

وی معجزات و عزت را تأیید حقیقت رسالت و نتیجه گیری برهان دانست و گفت: انبیا و ائمه اطهار آمدند تا ذهن مردان را شفا دهند و وظیفه اصلی آنها انجام معجزه و التیام بدن نیست. از بین بیماران ، بنابراین مردم چنین انتظاراتی را از آل بعث (س) دارند. آنها دور از دانش خود هستند.

دبیرکل کنگره جهانی البعث (ASA) با اشاره به حرمت کابالا نفا مسجد برای مسلمانان و شیعیان ، افزود: این تعبیر که حرم امام است. آلوده نیست و نیازی به بهداشت و بهداشت ندارد. هیچ جا آیات و روایاتی وجود ندارد ، بنابراین باید از خرافات و شکافهای فکری و عقیدتی خودداری کنیم.

آیت الله رمضانی درگیری در خرافات را دلیلی برای انحراف از آموزه های واقعی اهل بیت عنوان کرد و گفت: “زیارت های عاشورا و جامعه بزرگتر کتاب های درسی برای امام حسین (ع) است. “و ما نباید تحلیلی نادرست از آموزه های البیاب ارائه دهیم.”

وی جلسه اهل بیت را یک جلسه نماینده توصیف کرد و یادآور شد: ما باید با اهل بیت رابطه معنوی برقرار کنیم و نتیجه عزاداری ما باید دانش را افزایش دهد زیرا مردان او را به اهل بیت نزدیکتر می کردند. البیت با دانش.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا