استان ها

ماموریت اصلی ما، ارتقای توان و آمادگی رزمی است

فرمانده کل ارتش از اردوگاه های عملیاتی لشکر 58 و تیپ 158 نیروی زمینی ارتش مستقر در سحر بازدید کرد و از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، ژنرال آمریکایی سیا عبدالرحیمووی ، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، در “اردوگاه عملیاتی لشکر 58” و “تیپ 158” تیپ زمینی ارتش مستقر در عربستان سعودی شرکت کرد. در این نمایشگاه دستاوردهای دفاعی ، علمی و پژوهشی گشوده شده و آمادگی رزمی این دو واحد را ارزیابی کرده است.

فرمانده کل ارتش همچنین از مناطق مختلف تیپ 285 و “منطقه پیش از مهمات” بازدید کرد.

دیدار با فرماندهان و افسران عقیدتی سیاسی و محافظت از اطلاعات از دیگر برنامه های جنرال امیر مؤسوی در بازدید وی از این یگان ها بود.

وی در سخنانی خطاب به فرماندهان و کارکنان تیپ 158 از ناززا گفت: “امروز ماموریت اصلی ما تقویت توانایی های رزمی و آمادگی ما است.”
فرمانده کل ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران بر لزوم اجرای اقدامات رهبران ارشد در زمینه ارتقاء توان رزمی و آمادگی رزمی و تلاش برای رفع نیازهای زندگی کارمندان و خانواده ها تأکید کرد. و همچنین تعالی و درک معنوی. ما یک هدف واحد را تعیین کرده ایم و برای اجرای آن تلاش می کنیم.

تأکید بر آموزش نظم سلسله مراتبی ، حفاظت از اطلاعات ، نگهداری و امنیت بخش دیگری از سخنان فرمانده کل قوا به فرماندهان یگان منطقه است.

فرمانده کل ارتش همچنین اجرای کامل برنامه LBIK را راهی واقع بینانه برای دستیابی به اهداف تعیین شده خواند.

در این بازدید ، سپهبد حیدری ک. ، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ، ژنرال امیر موسوی همراه بود.

انتهای ماساژ

دکمه بازگشت به بالا