حوادث

لزوم همراهی فرهنگسازی و قانونگذاری در اجرای ایمنی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران که دانش امنیت به آن را انجام دهد ” گفت: مدیر اجرایی ایمنی باید موازی با قوانین و آموزش خود را پیش.

رسول-هلالی در مصاحبه با یاهو! در این خصوص گفت: با وجود فرهنگسازیهایی شده است وجود دارد, متاسفانه برخی اوقات شاهد هستیم که قوانین ایمنی نیست و محترم و برخی از افزاد در این زمینه مشارکت نمی کنند.

نشان می دهد که با توجه به تحقیقات انجام شده بخشی از این عدم مشارکت به این دلیل است که اعتماد در رابطه با برخی از سازمان ها که سقوط کرد گفت: البته در مشاغل تجاری کمتر کنترل آن را به اتفاق می افتد است.

معاون اجتماعی و فرهنگی (سلام آنلاین) – تهران گفت: مردم زمان پلاسکو است که برای همدردی با آتش نشانان به ایستگاه های آنها آمد همان افرادی که سال ها بعد زمانی که برای آموزش در زمینه امنیت به ذکر است دیدار ما استقبال خوبی به راحتی انجام می شود. به این دلیل گاهی اوقات فرهنگ ایمنی تبدیل به یک جو رفتاری و عاطفی آن است.

هلالی با اشاره به مشکل دیگری که باعث عدم مشارکت برخی از افراد برای اجرای نکات ایمنی خواهد بود افزود: دومین مسئله ای که وجود دارد این است که آگاهی از امنیت و تضمین آن را انجام دهد. برای مثال بسیاری از مردم می دانند که سیستم زنگ خطر آتش سوزی در پیشگیری از گسترش این حادثه نقش زیادی دارد اما همه این موارد را اجرایی نمی کند.

نشان می دهد که برخی از آموزش به اجرایی نیاز به قوانین و مقررات است گفت: در گذشته همه می دانستند که کمربند ایمنی تاثیر زیادی در کاهش آسیب از با یک ماشین تصادف. اما تا زمانی که این تعهد و قانونی برای آن وجود نداشت انتقاد داشت که همه اعضای جامعه به قتل رساندند.

معاون اجتماعی و فرهنگی (سلام آنلاین) – تهران ادامه داد: الزامات قانونی است که باید با حمایت موسسات و نهادهای مربوط باید انجام شود چرا که استقبال از شعارهای ایمنی است اما عملی از این شعارها را در قالب یک دوم انجام خواهد شد.

او همچنین با بیان مثالی در این زمینه گفت: همه ما می دانیم که بهتر است خانه را خریداری کرده اند که سیستم های داغ و زنگ خطر آتش سوزی و تایید است یا اقتصادی یا داشته اند این دسته از حوادث, تجربه, تماس, و یا آنها فکر می کنند که بیمه تضمین در برابر حوادث است.

معاون اجتماعی و فرهنگی (سلام آنلاین) – تهران در عین حال تاکید کرد که برای پیاده سازی ایمنی باید موازی با قوانین و راهنماهای خود را پیش گفت: در کنار این آموزشها باید الزامات قانونی نیز رشد می کند تا برای بهره برداری در این منطقه وجود دارد.

هلال احمر اظهار داشت:با توجه به اطلاعات در گذشته بافت و ساخت و ساز از خانه ها شد در این دوره از وقوع آتش سوزی در ۱۵ تا ۱۷ دقیقه زمان برای فرار از وجود دارد در حالی که در روز این دوره از زمان به ۲ تا ۳ ساعت کاهش یافته است. در این شرایط سیستم اعلام حریق اهمیت بسیاری از اکتشافات چرا که آنها فرصت برای فرار از آتش سوزی را افزایش می دهد.

او در نهایت گفت که بیشتر پیشرفت تکنولوژی باعث چالش و نیز بیشتر می شود گفت: به دلیل این مشکل ما باید از تکنولوژی عقب بماند. باید فرهنگ بالا برود و روشن تر ما نیاز به.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا