اجتماعی

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا

رئیس ستاد مرکزی شهر تهران ضمن اشاره به تلاش مدیران و کارمندان سازمان بهشت ​​زهرا در بحران کرونا ، بر لزوم مستند سازی فعالیت های این سازمان در زمان گسترش Covid-19 تأکید کرد. .

به گزارش سلام آنلایندکتر علیرضا زالی – فرمانده قرارگاه کورونا در پایتخت شهر تهران ، ضمن قدردانی از تلاشهای فراوان مدیریت و کارکنان از فعالیت های ، با رئیس جمهور بهشت ​​زهرا دیدار و با اعضای سازمان همراه شد. این عمارت یک قهرمان ملی است و فرامالیا آن را می شناسد.

وی با اشاره به نقش غیرقابل جبران این سازمان در حل بحران Quaid-19 ، اظهار داشت: قبل از بحران کرونا ، روش بهشت ​​زهرا (س) به عنوان سمبل مدیریت خردمند و هوشمند اداره می شد. در تسریع کار و رضایت مشتری به طور طبیعی. ” مدیریت در برخورد با بحران مؤثرتر است.

وی گفت: “این بحران یک معیار و معیار کنترل مقایسه ای در کشور و به ویژه در تهران است.” تیم بازاری افتخار و سپید است. “

رئیس ستاد تهران تأیید کرد افرادی که به این صومعه مراجعه می کنند در مواقع پریشانی از آن لذت می برند و افزود: در چنین آشفتگی احساسات منفی فرد ، ابراز رضایت و توجه فروشگاه های فرآیندهای مرکزی می توانند اغراق شوند. بله ، اما وقتی مردم از مدیریت هوشمندانه و منظم بهشت ​​زهرا قدردانی می کنند ، قابل تحسین است.

زالی افزود: “علی رغم تراکم بالای اشتغال در بحران کرونا ، هیچ موردی در بهشت ​​زهرا گزارش نشده است که تا زمان دیگری کارها انجام نشده و یا به تعویق افتاده است.” . این نشان می دهد که اشراف و بالاترین افتخار خانواده عزادار صورت گرفته است.

وی با اشاره به شرایط موجود در بتکده و دفن عجیب و غریب درگذشت بازماندگان کورونا ، ادامه داد: اگر کارمندان بززا مداخله نمی کردند ، کار بر همین اساس باقی می ماند زیرا برخلاف شرایط عادی. “باید از نزدیکی خانواده به مردگان جلوگیری شود.” است. داستان آفرینش حماسه در این سازمان ثبت شده است و یک کلمه احساسی نیست.

زالی گفت: “یكی از نقاط مهم برای شیوع بیماری های همه گیر ، این صومعه است زیرا پروتكل بهداشتی در بین افراد آسیب دیده بسیار ضعیف است.” بالاترین سطح مراقبت های بهداشتی در بهشت ​​زهرا به جایی رسیده است که نه تنها کبوترخانه تبدیل به نقطه گسترش بیماری نمی شود بلکه همچنین مکانی امن برای کاهش و کاهش میزان بیماری است. این هم همینطور.

وی با اشاره به اینکه این یک افتخار بین المللی است ، گفت: همه کارها در بهشت ​​زهرا تهران براساس نظم و اصول انجام می شود ، مدیریت عزت ، آداب و رسوم و مراسم بدون محرومیت انجام می شود که این بلوری و افشای کامل زنجیره مدیریت “.

فرمانده قرارگاه کورونا در تهران گفت: “رعایت پروتکل های بهداشتی و حمایت از مردم ، برنامه راهبردی این سازمان با موفقیت انجام شده است.” در این بحران ، هیچ نگرانی در ذهن کارمندان در مورد شیوع بیماری از بتکده وجود ندارد.

وی همچنین حمایت از کارکنان بهشت ​​زهرا را بسیار مهم خواند و گفت: با توجه به افزایش سرعت و چالش های پیش روی این بیماری همه گیر ، یکی از آسیب پذیرترین گروه ها کارکنان صومعه ها است. اجرای پنج مرحله بررسی در BESZZARARA یک گام مهم است. اقدامات بهداشتی در كلیسا باید در مجلات بین المللی ثبت و منتشر شود.

در این جلسه ، زالی آمادگی خود را برای ثبت افتخارات علمی این افتخار سلامتی اعلام کرد و گفت: “برخی گروه ها و گروه های خدماتی افراد ناشناس ناشناخته اند.” باید خلاقیت های حماسی خود را به مردم نشان دهیم.

وی افزود: پیوست های مطالعاتی علمی در بین تیم مدیریت و خدمات بهشت ​​زهرا مشهود است.

زاری در پایان خاطرنشان کرد: بر استفاده از کلمه قهرمان در مجموعه بشو جواهار تأکید کرد و گفت: “من به ویژه از رئیس جمهور و کارکنان سازمان قدردانی می کنم.” به اشتراک گذاشتن دیدگاه های جهادی و علمی باعث شده است که معبد بث ژزا کریستالی از قهرمانی ملی و فراملی باشد.

کارمندان بهشت ​​زهرا در راس خدمات برای مقابله با کرونا قرار دارند

فرمانده قرارگاه کورونا در شهر تهران به کارکنان این سازمان پیوست و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کسانی که در این زمینه کار می کنند برای مقابله با کرونا کار کردند ، با آنها صحبت کرد. گفته می شود که من به عنوان عضو دفتر هماهنگی از وظایفم آگاه هستم. کورونا ، در شهر تهران ، من به ویژه از زحمت ، سخت کوشی و سخت کوشی جهادی های برادران و خواهرانم در برشیا سپاسگزارم.

وی افزود: “کارمندان بهشت ​​زهرا آفرینندگان یک حماسه ایثارگر هستند که تلاش مضاعف رضایت آنها را بر قلب و روح خانواده های آن مرحوم که رسیده است آنها با اندوه و اندوه همراه هستند.

رئیس ستاد تهران گفت: یکی از تیم هایی که در خط مقدم ارائه خدمات برای معامله با کرونا در تهران است و بسیار درخشان است ، کارکنان سازمان بازرگان هستند ، باید آنها را تنظیم کنیم و خداحافظی کنیم.

زالی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به نقش کارکنان در واحد رسانه ای ، می گوید: “هرچه در رسانه ها بخصوص رسانه ملی تلاش می شود ، هنوز کافی نیست ، تلاش کارمندان بهشت ​​زهرا برجسته بوده است. ” و تحسین برانگیز ، زبان نتوانست آنها را بشنود.

وی با بیان اینکه از تلاش کارکنان سازمان به همراه مسئولیت معمول خود برای تمیز کردن و دفن جسد کورونا استفاده می شود ، افزود: در این بحران حتی از آن جلوگیری می شود. به خانواده های آنها نگاه کنید ، اما نه تنها در ایران بلکه با خدمات خوب “. این افراد حماسه بین المللی ایجاد کرده اند و به آنها گفته می شود که دست خاصی دارند.

زالی گفت: کار کارکنان بهشت ​​زهرا ، چه در مورد تصفیه ، ابریشم و تافین باشد ، پیچیده است. “علیرغم تمام تلاش های صورت گرفته ، دو مسئله مورد توجه قرار نگرفته است – برای حمایت از عزت مردگان.” علیرغم اینکه بیماران آلوده هستند ، خطر ابتلا به عفونت وجود دارد و کار با آنها شجاعت متفاوتی را می طلبد ، اما هنوز کمبودی وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه كره در تهران گفت: “نکته دوم جامعه ایرانی و اسلامی ، جدا از جلوگیری از بروز مشکلات انسانی ، نگرانی اقوام متوفی از وجود محرومیت های مذهبی در هنگام حمام ، خاکسپاری و دفن است.” برای اطمینان به مردم ، “او گفت. شریف تهران علاوه بر رعایت کلیه اقدامات پزشکی ، ابعاد دین و مردم و حقوق متوفی ، حداکثر استاندارد را رعایت کرده است.

وی در این جلسه گفت: “امیدوارم که او نماینده خوبی باشد و مجموعه تقدیر از تهران را به مجموعه بهشت ​​زهرا تهران منتقل کرده ام.” من به ویژه از خانواده های محترم کارمندان این سازمان ، استحکام جامعه تقدیر می کنم.

تلاش برای مبارزه با کورونا در بهشت ​​زهرا تهدید کننده زندگی نیست

بهشت زهرا ، مدیرعامل بهشت ​​زهرا (علیها السلام) نیز در این نشست گفت: “بهشت زهرا پاگودا در 16 ژوئیه سال 1970 تأسیس شد ، از بزرگترین صومعه های جهان است. وی از نظر تجهیزات و تجهیزات بزرگترین معبد بهشت ​​زهرا است. این خانه در جهان اسلام است.

وی در مورد بیماری همه گیر کویت-19 گفت: “بحران کورنا یک واقعه بی سابقه در شهر بیزازار است ، یک بحران دیرینه.”

خل افزود: “برنامه ریزی برای بحران در حرم خیلی سریع انجام شد.” حفظ زندگی کارمندان بهشت ​​زهرا ، حفظ جان مردم و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به همراه ملاحظات مذهبی از جمله دغدغه های این سازمان است.

مدیر اجرایی بهشت ​​زهرا با اشاره به راه اندازی 3 هزار و 200 پرسنل این سازمان در پنج مرحله گفت: تاکنون تلفاتی در این واحد تلف نشده است.

خاله با تشکر از هماهنگی های موجود در مقر امپراتور اظهار داشت: فرمانده قرارگاه تمام خواسته های سازمان را بدون هدر دادن و تلف کردن وقت خود انجام داد و او نیز خوب عمل کرد. بسیار در کنترل کرونا. ” بهشت زهرا با کادر پزشکی و مردم است.

وی در پایان ، بر لزوم مستند سازی و تالیف کتابی به نام کرونا تأکید کرد و گفت: برای اطلاع رسانی مردم باید اطلاعات ادامه یابد.

طبق اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی ، زالی در خارج از جلسه از طرف ارکیان بازدید کرد و همچنین در مراسم شهید حضور یافت.

در همین حال ، فرمانده قرارگاه کورنا در تهران ضمن تسلیت خود به بازماندگان شیرین صفوی ، پرستار بخش اورژانس شیمیایی بیمارستان بقیه الله (عج) و در مراسم تشییع جنازه وی حضور یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا