اجتماعی

لزوم اجباری شدن معاینه فنی برای موتورسیکلت‌های ترخیص شده

پس از اجرای طرحی برای پاکسازی موتور از پارکینگ ها و پارکینگ ها ، پلیس راهنمایی و رانندگی هوایی با اشاره به اینکه موتورهای توقیفی از اموال مردم است ، گفت: “مهم کنترل است. تکنیک های لازم برای موتورسیکلت هایی که تمیز شده اند را بررسی کنید.

به گزارش سلام آنلاین. نیروی پلیس متولی اجرای قانون هوای تازه از نوامبر سال جاری طرحی را برای پاکسازی موتورسیکلت ها از پارکینگ ها و پارکینگ ها در دست اجرا دارد ، زیرا هزاران تریلر به چرخه حمل و نقل مورد اعتقاد AA رسیده اند. این 90 درصد است. موتور سیکلت های رسوبی در پارکینگ فرسوده شده و باید کنار گذاشته شوند.

تصمیم نیروی انتظامی در حالی است که آخرین لیست تهران در منابع تغییر منابع مانند اتومبیل ، موتورسیکلت ، گازوئیل و غیره در آلودگی 60٪ و سهم منابع ثابت حدود 40 درصد موتورسیکلت ها در تولید آلودگی گاز حدوداً هستند. 21٪ و 10٪ در تولید ذرات معلق. همچنین لازم به ذکر است که هر 10 موتورسیکلت سیمانی در هر کیلومتر به اندازه یک اتوبوس دیزلی قدیمی ، ماده ای تولید می کند که دلیل اصلی آلودگی در زمستان است.

تصمیم برای اسقاط موتورسیکلت های سبک با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست روبرو شد و مسعود تجریشی معاون اداره محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیاست تشویق به بازگشت موتورسیکلت های غیر استاندارد خلاف قانون است. سلامت عمومی. برای پاکسازی این موتورها با تجهیزات ویژه ، پارکینگ تخلیه شد ، زیرا این مشکل به طور گسترده مورد توجه قرار نگرفت و اکنون تخلیه پارکینگ به معنای افزایش آلودگی در شهر است.

Uscra RCD – کارشناس آلودگی – همچنین در مصاحبه با سلام آنلاین وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت های توقیفی از اموال مردم بوده و از مصادره آنها نمی توان چشم پوشی کرد ، گفت: “با این وجود نیاز به تعیین استانداردهای نظافت این موتورسیکلت ها است. حداقل شرایط فنی وسایل نقلیه ای را که ترخیص شده اند ، گاهی در پارکینگ برای مدت طولانی بررسی کنید. آنها مجبور می شوند.

وی گفت: موتورسیکلت های توقیفی بخشی از اموال مردم است و جلوگیری از پاکسازی این موتورسیکلت ها بدون در نظر گرفتن جایگزینی برای آنها غیرممکن است.

رشیدی ضمن تأکید بر لزوم تعویض موتورسیکلت های فرسوده و سیمانی شده با موتورسیکلت و موتورسیکلت کمتر آلاینده ، اظهار داشت: متأسفانه دولت در کنترل و واردات موتورسیکلت برقی کمتر آلاینده در چرخه تولید موفق نبوده است. “هیچ اقدامی برای ریشه کن کردن آن انجام نشده است.” گاری های قیچی در سطح شهر در حال گردش هستند و هیچ کس به آنها اهمیت نمی دهد.

کارشناسان آلودگی افزودند: سازمان های حفاظت از محیط زیست ، دولت و پلیس باید به فکر راه هایی برای تهیه موتورهای سوخت دار در ازای موتورهای فرسوده و سیمانی پس از پاکسازی لجن با رضایت مالک و پایگاه باشند. با مکانیزم های خاص مالی “به آنها بدهید و موتور سیکلت فرسوده را به چرخه قراضه بریزید.

سرانجام ، رشیدی ضمن اشاره به نقش انژکتورها و موتورهای کلاه دار در بدتر شدن آلودگی هوا ، گفت: “برای اینکه بتوانید موتورها را تعمیر ، نوسازی و تعمیر کنید تا آلودگی کاهش یابد ، برنامه هایی باید اجرا شود.” باد ، با توجه به حقوق صاحب موتورسیکلت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا