عمومی

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در انتظار اعتبار/ ۸سال از زمان کلنگ زنی گذشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – استانها / شهرها: امروز تنها یک خاطره از “تولید لاستیک” و هزاران شغل ایجاد شده برای مردم لرستان باقی مانده است. رویا در سال 1993 ، هنگام سفر رئیس جمهور به لرستان تحت عنوان “بزرگترین پروژه صنعتی” در لرستان ، در ذهن جوانان بیکار استان نقش داشت.

این پروژه که قرار است طی 36 ماه امروز به اتمام برسد ، پس از هشت سال به عنوان زمین خالی در دشت های خرم آباد تلقی می شود ، بنابراین فقط برای جوانان لرستان حدود 2000 شغل ایجاد می شود.

تجهیزات برای اجرای پروژه پرداخت نمی شود

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در شورای اسلامی سخن گفتن وی به خبرنگار آنلاین گفت: “من از این پروژه بازدید کردم و تصمیم بر این شد که با توجه به شرایط موجود ، کار بر روی آن به صورت مرحله ای آغاز شود.”

شرکت لاستیک خور رب آباد در انتظار دریافت وام است

وی گفت: “برای فاز اول ، یک سری دستگاه در حال ساخت است.”

نمایندگان مردم کرام آباد و چگنی وی به شورای اسلامی گفت: “در مرحله اول ، تولید هزاران دوچرخه سبک در سال در دستور کار قرار خواهد گرفت.”

“متأسفانه در گذشته به سرمایه گذاران كمك نشده است:” نمایندگان نماینده “هیدرووی همچنین از بانک صنعت و معدن به دلیل تهیه مکان انتقاد کرد.

شرکت لاستیک خور رب آباد در انتظار دریافت وام است

مکان ها و اشتراک ها را جستجو کنیدهیدرو»

وی افزود: “ما تصمیم گرفته ایم كه هزینه تجهیزات این پروژه را ادامه دهیم و 19٪ سهام را اختصاص دهیم.”تو هستی ما “Ro” را در این پروژه دنبال خواهیم کرد زیرا متأسفانه شرکت تاکنون در این مسئله شکست خورده است.

نمایندگان مردم کرام آباد و چگنی وی در کنفرانس شورای اسلامی گفت: “اگر این موارد در گذشته پیگیری می شد ، وضعیت بهتری داشتیم.” به گفته صندلی کارگاه ، کمبودهایی در گذشته رخ داده است و ما باید با نظارت این کمبودها را برطرف کنیم.

شرکت لاستیک خور رب آباد در انتظار دریافت وام است

بانک ها تحت تحریم کارمزد می پردازند!

این بیانیه در حالی بیان شد که بهزاد منصوری ، رئیس صنعت ، معدن و تجارت لرستان پیش از این در یک نشست عملی با خبرنگاران در مورد این پروژه گفته بود که تمام منابع مربوط به تولید تایر خرم آباد از منبع بانک صنعت معدن است. و صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اما به دلیل درج بانک های صنعتی و معادن در لیست تحریم ها ، بانک ها عملا منابع لازم را تأمین نکرده اند.

لوره لور ، رئیس سازمان معدن و تجارت گفت: “ما امیدواریم كه طبق برنامه ما ، بانك عامل تغییر كرده و برنامه مطابق با الزامات ارزی به بانك سوم معرفی شود.”

شرکت لاستیک خور رب آباد در انتظار دریافت وام است

در هر صورت ، تأخیر مسئولان در اجرای ساخت لاستیک کوربام آباد پروژه را با مشکلات جدی روبرو کرد ، شاید اگر در ابتدای سال پروژه توجه ویژه ای داشت. آه تو خرم آباد برای استخدام بیش از 10 هزار جوان در لر لور ایجاد شد و این استان همچنان یکی از بیکارترین افراد در کشور است. سایر پروژه های ناتمام اقتصادی در لرستان.

دکمه بازگشت به بالا