اقتصادیتازه های کسب و کار

قالیشویی مدرن کرج

نحوه شستشوی قالی در قالیشویی میدان نبوت

در سالیان پیشتر قالیشویی ها ، با روش های دستی و سنتی فرش ها را می شستند. با بالا رفتن درخواست مشتریان برای قالیشویی احتیاج به دستگاه های مدرن تری بود تا در زمان زودتری قالی ها شسته شوند. امروزه اغلب قالیشویی ها با تجهیز کردن کارخانه به دستگاه های صنعتی و مدرن، به سرعت فرش های زیادی را تمیز تر و بدون آسیب رساندن می شویند. قالیشویی ساحل در کرج نمونه ای از بهترین قالیشویی این شهر است. در ادامه به معرفی برخی از قالیشویی ها میپردازیم.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

قالیشویی در میدان نبوت | شستشوی قالی در میدان نبوت | رفوی فرش در میدان نبوت

هر زمان تصمیم گرفتید که فرش و قالیچه ، یا موکت و مبل هایتان را دوباره مثل روز اول تمییز و براق کنید فقط کافیست با قالیشویی میدان نبوت تماس بگیرید. در سریعترین زمان پرسنل مجرب قالیشویی میدان نبوت در محل شما حاضر شده و قالی های شما را دریافت خواهند کرد.
در مهلت تعیین شده نیز قالی و فرش های شما را تمیز و کاور شده تحویل خواهند داد.

قالیشویی میدان نبوت ، ترمیم و رفوگری فرش نیز انجام می هد. در صورتی که فرش شما آسیب فیزیکی دیده باشد ( پارگی ، سوختگی ) توسط این قالیشویی با بهترین شکل رفو می شود.

شستشوی فرش دستباف در میدان نبوت

فرش‌های دستباف جزو گران‌ قیمت‌ترین فرش ها هستند. فرش های دستباف نسبت به فرش های ماشینی دارای وزن سنگین تر و بافت فشرده تری هستند. نحوه شستشوی فرش دستباف با فرش های ماشینی متفاوت می باشد.
شستشوی فرش دستباف در میدان نبوت توسط قالیشویی ما انجام می پذیرد. بدون نگرانی از آسیب دیدن فرش های نفیس خود می توانید قالی و فرش هایتان را برای شستشو به ما بسپارید .
رفوگری فرش های دستباف نیز توسط کارشناسان ما انجام می پذیرد.
خشک کردن فرش های دستباف به زمان بیشتری احتیاج دارد. زیرا بافت فشرده و نخ های طبیعی موجب دیر خشک شدن آن می شود.

شستشوی فرش ترک در میدان نبوت

فرش های ترک دارای تراکم بسیار بالا می باشند و ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارند. در شستشوی فرش ترک باید مواد شوینده و دمای آب مورد توجه قرار گیرد تا شفافیت این فرش پس از شستشو از بین نرود.

شستشوی فرش ابریشم در میدان نبوت

فرش ابریشم تقریبا از گرانترین فرش ها می باشد. برای هر کسی این فرش ها دارای ارزش بالایی می باشد و حتما کسی که این فرش را می خواهد بشویید به خیلی از موارد اهمیت می دهد.
فرش ابریشم از مقاومت خوبی برخوردار می باشد و بافت محکمی دارد و رنگ آن نیز به گونه ای نیست که پخش داشته باشد.

اما مواد شوینده و نحوه حمل و نقل و شستشوی آن حتما حائز اهمیت می باشد. قالیشویی میدان نبوت برای شستشوی فرش ابریشمی از پرسنل مجرب این امر استفاده می نماید و به شدت مراقب این کار ارزشمند شما می باشد.

شستشوی فرش ماشینی در میدان نبوت

فرش های ماشینی تنوع بالایی دارند. با رنگبندی و بافت های متنوع . برای شستشوی فرش های ماشینی در میدان نبوت با مواد شوینده مناسب و نوع شستشوی مناسب فقط کافیست باما تماس بگیرید . فرش های ماشینی در کیفیت و بافت های مختلفی تولید می شوند. فرش های به روز ماشینی با ضخامت بسیار باریک تولید می شوند. این فرش ها مقاومت خوبی دارند اما در شستشوی سنتی ممکن است آسیب ببینند.
شستن فرش ماشینی باید به روش صحیح انجام شود تا رنگ پس ندهد و یا در حین خشک کردن ریشه های سفید آن به رنگ زرد در نیاید.
تمامی این اصول در حین شستشو و خشک کردن در قالیشویی میدان نبوت در نظر گرفته می شود.

قالی هایتان را به بهترین قالیشویی در میدان نبوت بسپارید.

قالیشویی تمام اتوماتیک در میدان نبوت

تا همین چند سال گذشته فرش و قالی ها را در حیاط خانه پهن می کردند و با آب فراوان ، با پارو و فرچه می شستند.
در روزهای پایانی سال ، تمام جوب ها پر از آب می شد و این میزان از آب شرب هدر می رفت. با افزایش جمعیت شهری و آپارتمانی شدن خانه ها این امکان نیز از خانم های ایرانی گرفته شد که خدشان فرش هایشان بشویند.
اکنون همه بدنبال قالیشویی خوب و معتبر می گردند. شاید هر چه یک قالیشویی تجهیز تر باشد ؛ قالی ها را بهتر و باکیفیت تر بشوید.
قالیشویی ها از دستگاه های تمام اتوماتیک در میدان نبوت استفاده می کنند ، فرش و قال ها را با مواد شوینده مناسب می شویند و آبکشی و خشک کردن فرش در محیط کارخانه به بهترین نحو انجام می گردد.

شستشوی فرش به روش اتوماتیک در قالیشویی چه مزیت و معایبی دارد؟

  • تشخیص میزان ضخامت فرش بوسیله دستگاه
  • قابلیت تنظیم میزان فشار شستشو با دستگاه
  • غلطک مناسب برای شستشوی پشت فرش
  • آب کشی به همراه پرزگیری
  • قابلیت شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی
  • کاهش نیروی انسانی
  • کاهش میزان مصرف آب و مواد شویندهر
  • رول کردن اتوماتیک فرش توسط سیستم
  • با مواردی که دستگاه های اتوماتیک جهت شستشوی قالی بکار می برند، بهترین روش شستشوی قالی در میدان نبوت همین روش می باشد. قالیشویی میدان نبوت آماده ارائه خدمات مورد نیاز جهت شستشوی انواع فرش ، قالیچه ، موکت و مبل است.

اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در کرج هستید با ما در تماس باشید .

بهترین روش خشک کردن فرش در قالیشویی میدان نبوت

فرش ها پس از شستشو به گرم خانه کارخانه ارجاع داده میشوند. در این روش فرش بدون این‌که در معرض آلودگی‌های خارجی باشد در دمای کاملا استاندارد به خوبی خشک می‌شود.

نکات مهم برای انتخاب یک قالیشویی خوب در میدان نبوت

پاسخ دهی مناسب
دریافت به موقع فرش از مشتری
تحویل به موقع فرش به مشتری
دارای جواز کسب از اتحادیه قالیشویان
رعایت نرخ مصوب قالیشویی
تضمین کیفیت شستشو

خدمات قالیشویی در میدان نبوت :

  • شستشوی فرش
  • شستشوی مبل
  • شستشوی موکت
  • شستشوی پرده
  • ضدعفونی کردن فرش و قالی و موکت
  • لکه برداری فرش و موکت
  • شستشوی تابلو فرش
  • دارای سرویس حمل و نقل از محل مورد نظر

قیمت شستشوی قالی در میدان نبوت

برای شستن فرش ، قیمت بر اساس متر مربع محاسبه می شود. قالیشویی ها قیمت شستن فرش را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه اعلام می کنند.
قیمت قالیشویی بر اساس جنس فرش ، رنگبندی فرش و نوع شستن متفاوت می باشد. استفاده از مواد شوینده مرغوب به صورت عالی شویی یا تمیز شوری هزینه بالاتری نسبت به شستن عادی فرش دارد.

موکت شویی در میدان نبوت

موکت های مورد استفاده در منازل ، همانند فرش و قالی ها نیاز به شستشو دارند. برای شستن موکت در میدان نبوت چه به صورت جدا و چه به صورت موکت شویی در محل می توانید با ما تماس بگیرید.
موکت ها اغلب در سطوح سیمانی مورد استفاده قرار می گیرند و به شدت خاک می گیرند. اما ما قبل از شستشوی موکت ، غبار روبی موکت را انجام می دهیم تا خاک آن کامل گرفته شود.
قیمت شستشوی موکت از فرش ارزانتر می باشد ، اما هزینه موکت شویی نیز بر اساس متر مربع محاسبه می شود. همانطور که می دانید موکت ها انواع خیلی متفاوتی دارند؛ که قیمت آن ها در شستشو با هم تفاوت دارد.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا