اقتصادی

قالیباف: جیب مرزنشینان و کولبران نباید خالی بماند

رئیس شورای اسلامی بر لزوم رفع موانع قانونی و سازماندهی فعالیت های اقتصادی تأکید کرد تا مناطق مرزی از مزایای واسطه ها ، بازرگانان و سرمایه داران و جیب مرزنشینان و همکاران برخوردار نباشند. خالی.

به گزارش سلام آنلاین ، محمد باقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: “در اولین مشاهده پس از جلسه قوی پیش نویس بودجه 1400 ، ما به یک استان با ظرفیت بالا رسیدیم ، اما از استان کردستان محروم شدیم ، کمیسیون و نمایندگان محترم. “در این بازدید ، ما علاوه بر نظارت میدانی ، امیدواریم که به پروژه های ناتمام کمک کنیم.”

وی در بیانیه جداگانه ای نوشت: “یک نماینده محترم مرزبان محبوب و کلمب مظلوم در بن ، استان کردستان ، از موانع و مراحل قانونی کولبرت برای کسب سود صحبت کرد. از تجارت.

ما همچنان موانع قانونی و قانونی فعالیت اقتصادی را برطرف خواهیم کرد تا تمام منافع دلالان ، بازرگانان و سرمایه داران در مناطق مرزی مشترک باشد و جیب مرزنشینان و همکاران خالی باشد.

سخنران همچنین نوشت: “برای چند دقیقه با کارگران سخت کوش و توانمند در شهر صنعتی بانه صحبت کردم. برخی می گویند در شرایط مختلف حتی حداقل دستمزد را نیز دریافت نمی کنند. از ظرفیت نظارت مجلس برای پیگیری پرداخت به موقع مطابق با قانون کار استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا