اجتماعی

فلاحی: توجه به مدارس دولتی به معنی توجه به عدالت آموزشی است

اعضای کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کلاس‌های شلوغ با حداقل امکانات آموزشی و تفریحی دانش‌آموزان برای ما در مدارس دولتی فاجعه است، بنابراین موضوع توجه برای مدارس دولتی به معنای تمرکز بر آموزش است. عدالت.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت وگو با سلام آنلاین، بر لزوم توجه به مدارس دولتی و ارتقای کیفی این مدارس تاکید کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: بحث توجه به مدارس دولتی به معنای توجه به عدالت آموزش و پرورش است. اکثر مردم ما قدرت و پولی ندارند که فرزندان خود را به مدارس غیرانتفاعی بفرستند، بنابراین مجبورند از این مدارس دولتی استفاده کنند.

یکی از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: امروز در مدارس دولتی ما آمار بسیار بالاست، مثلاً در یک کلاس 40 نفری و بیشتر در این شرایط معلمان باید ساکت باشند. دانش آموزان بیایند، آموزش را متوقف کنند، نیایند.

فلاحی گفت: «ما با کمبود معلم مواجه هستیم که حدود 260000 معلم در کشور داریم.» در کشور. کیفیت آموزش در کشور کاهش یافته است. از طرفی کمتر از 50 هزار دستیار داریم، بسیاری از مدارس ما فاقد سرپرست و کم کار هستند و اینها مسائلی است که ما در مدارس دولتی داریم، بنابراین توجه ویژه به این موارد به رفاه مدرسه کمک می کند. و توسعه ..

وی گفت: این یک کار مهم و فوری است و همه باید برای حل این مشکل تلاش کنند.

اعضای کمیسیون معارف مجلس شورای ملی درباره چگونگی ورود مجلس شورای ملی به این موضوع و بازرسی از این مدارس گفتند: روز یکشنبه (۲ مرداد) در کمیسیون آموزش دعوت ویژه ای داریم وزیر در خصوص تشکیلات نیروی آموزش و پرورش. و ما در تلاش هستیم تا با امکاناتی که توسط نهادهای مختلف در اختیار ما قرار داده ایم، کمی و کیفی آموزش را افزایش دهیم و به حل مشکل آموزش کمک کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا