بین الملل

عکس | پلیس انگلیس بیش از 600 فعال محیط زیستی را بازداشت کرد

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس ، در پی ادامه اعتراضات علیه “انقراض” در انگلیس ، پلیس در انگلستان طی روزهای گذشته بیش از 600 معترض را دستگیر کرد.

به گزارش ایندیپندنت ، دولت انگلیس اعلام کرده است که اقدامات جدیدی را برای مقابله با معترضانی که “زیرساخت های حیاتی ملی” را مختل کرده اند ، انجام خواهد داد.

با تجمع معترضین در میدان پارلمان لندن و مسدود کردن راه ورود به آن ، موج جدیدی از اعتراضات علیه تغییرات آب و هوایی آغاز شد.

همچنین جمعه شب ، فعالان ورودی چندین روزنامه انگلیسی از جمله سان ، دیلی تلگراف ، دیلی میل و تایمز را مسدود کردند و از انتشار به دلیل عدم توجه کافی انتقاد کردند. برای مسائل زیست محیطی کردن

در عوض ، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس اعتراضات “کاملا غیر قابل قبول” خواند و وزیر کشور انگلیس پاتل آنها را “حمله به شبکه های اجتماعی و لیبرال دموکراسی” توصیف کرد.

برخی از وزرای دولت جانسون به شدت از این فعالان انتقاد کرده و آنها را “اقلیت های افراطی” خوانده و اعتراضات آنها را “جاهلانه” خوانده اند.

بر اساس گزارش های مستقل ، دولت انگلیس در حال تلاش برای سرکوب معترضان و تغییر قانون اجازه شکل گیری آنها است.

هدف اصلی فعالان محیط زیست این است که دولت انگلیس را مجبور کنند تا سال 2025 میزان انتشار گازهای گلخانه ای را به صفر برساند.

این گروه همچنین سال گذشته قبل از شیوع آن تجمع کرده بود که در آن پلیس انگلیس حدود 1088 نفر را دستگیر کرد.

پیام آخر /


دکمه بازگشت به بالا