صدور ۸ میلیون برگ جریمه برای تخلفات رانندگی در پایتخت/ بیشترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون چیست؟

صدور ۸ میلیون برگ جریمه برای تخلفات رانندگی در پایتخت/ بیشترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون چیست؟

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اعلام کرد: از سوم تیرماه که آمار تخلفات رانندگی افزایش یافته است، حدود 2 میلیون و 300 هزار جریمه برای رانندگان متخلف در پایتخت صادر شده است.

به گزارش سلام آنلاین. سرهنگ فیروز کاشیر در تشریح آمار تخلفات رانندگی ثبت شده در پایتخت با نرخ جدید گفت: از سوم تیرماه با اجرای نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی تعداد پارکینگ ها حدود یک درصد جریمه شده است. مدت مشابه سال گذشته

زیرمجموعه فرهنگی و اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره تعداد جریمه های صادر شده در این مدت گفت: تا سوم تیرماه حدود 2 میلیون و 300 هزار جریمه برای رانندگان متخلف در شهر تهران صادر شده است.

به گفته وی، با توجه به رقم جدید جرایم رانندگی، به وضوح می توان شاهد افزایش انضباط شهری بود. الان هم که در خیابان های شهر قدم می زنیم، متوجه کاهش تخلفات می شویم.

بزرگترین تخلفات رانندگی تهران چیست؟

کشیر در خصوص جریمه هایی که از ابتدای سال تاکنون در پایتخت صادر شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 8 میلیون تخلف در تهران صورت گرفته است. در همین مدت بیش از یک میلیون و 300 هزار تخلف توقف مطلق رخ داده است که 16 درصد از کل جرایم را شامل می شود. بیش از 430 هزار تخلف سرعت غیرمجاز رخ داده است که از این تعداد 5 درصد تخلفات قانونی بوده است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اعلام کرد که بیش از 625 هزار مورد نبستن کمربند ایمنی، 8 درصد از کل جرایم و بیش از 404 هزار مورد عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده است .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا