حوادث

صدور شناسنامه خاص برای اراذل و اوباش

ب‌نیوزاب‌ینونیوز:

غلامعباس ترکی افزود: “در زمینه برخورد با سارقان ، هماهنگی کامل با افسران نیروی پلیس ایجاد شده است ، علاوه بر تقویت نیروی پلیس ، چارچوب حقوق شهروندی و قانون نیز باید رعایت شود.”

وی با بیان اینکه دادستانی ارتش از طرح برخورد با سارقان و سارقین در همان چارچوب حمایت کرد ، افزود: دادستانی ارتش تهران ضمن حمایت از برخورد جدی و شدید با افرادی که نظم عمومی را بر هم می زنند و امنیت عمومی را زیر پا می گذارند ، حمایت می کند. در برخورد با این افراد. بر چند اصل تأکید کنید.

دادستان نظامی تهران ادامه این طرح را یک اصل مهم می داند و اظهار می دارد که برخورد با گروه های ناامن اجتماعی باید دائمی و پایدار باشد زیرا طرح بین وزارتخانه پاسخگوی خواسته های مردم نیست و قدرت بیشتری از پلیس می گیرد. .

وی ثبت کلاهبرداران را یک اصل مهم در اجرای این طرح خواند و گفت: الزامات اجرای طرح شناسایی صحیح و مستندسازی و شناسایی افراد مورد آزار و اذیت است. انزجار از شر ، زورگویی و نمایش قدرت. سابقه داشته باشید این افراد باید ثبت نام کنند تا به قول معروف ، مرطوب و خشک با هم نسوزند.

در همین رابطه ، ترکی از ثبت سارقین توسط پلیس خبر داد و افزود: “در هر منطقه ، هویت این گونه افراد مشخص شده و سوابق و شدت آنها در اسناد و رویه های ثبت نام آنها هنوز تحت نظارت دادستان های مربوطه است. “

ظاهر و پوشش به تنهایی برای شناخت مردم کافی نیست
دادستان نظامی استان تهران در مورد تأثیر این افراد در ثبت نام گفت: نباید این کار را کرد که یک فرد بی گناه فقط به دلیل ظاهر خود تحت پیگرد قرار گیرد و مجازات شود. بیرحمانه نامگذاری شد. ” ظاهر و مبدل به تنهایی برای شناسایی افراد کافی نیست ، اما باید از سابقه و شخصیت آنها مراقبت و ثبت شود.

مقامات دادگاه گفتند برخورد با سران باند و رهبران شبکه در این طرح با دیگران متفاوت است ، افزودند: “کسانی که هنوز مرتکب جرمی نشده اند ، اگر از خواب بیدار شوند و از گروه مجرمان خارج شوند “خطر ، آنها از لیست سیاه این جنایتکاران حذف خواهند شد.” آن ها خواهند.

دادستان نظامی تهران با اشاره به رفتار پلیس با سارقین گفت: “متأسفانه ، ما دیده ایم که این افراد قدرت خود را در انظار عمومی نشان می دهند و باعث ایجاد مزاحمت و به خطر انداختن زندگی می شوند.” و اموال مردم و همچنین علیه آن کارگزاران. ” بنابراین ، ما به آنها هشدار می دهیم که طبق قانون ، پلیس می تواند از تمام توان خود استفاده کند تا با قاطعیت از آنها جلوگیری کند.

وی گفت: “قبل از دستگیری ، پلیس موظف است با کسانی که امنیت عمومی را نقض می کنند مطابق با همه اصول برخورد کند ، اما پس از دستگیری برخوردهای خشونت آمیز و غیرقانونی مجاز نیست و قابل تحمل است.” بگیر

ترکیه همچنین اجرای چارچوب های قانونی و اخلاقی و اعمال تعالیم دینی و رفتار امام (در رابطه با) سو abuse استفاده از سو ab استفاده کنندگان را ضروری دانست و گفت: “ما نمی توانیم فرض کنیم که مردم را صدا کنیم “داشتن سابقه کیفری تا آخر عمر چون ممکن بود به او اخطار داده شود.” و برخی از آنها ، به ویژه جوانان و نوجوانان ، می توانند با هشدار به پلیس خود را اصلاح کنند.

انحراف سارقان باید به حکم دادگاه باشد
دادستان نظامی استان تهران امید دادگاه نیروهای مسلح به افسران پلیس در اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: جنبه قضایی مصونیت را در نظر بگیرید و به دستاوردهای علوم کیفری توجه کنید. معکوس نمودن اتهامات باید توسط دادگاه یا حکم دادگاه مشخص صورت گیرد. تأثیرات آن باید طبق اسناد متهم و رعایت رهنمودهای حفظ کرامت و ارزش انسانی و تصمیمات و اقدامات غیرحرفه ای در این زمینه انجام شود. باید اجتناب شود

دکمه بازگشت به بالا