حوادث

لزوم برخورد پلیس با ورود شبکه‌های اراذل و اوباش به ساخت‌وسازهای غیرمجاز

یکی از اعضای شورای شهر تهران بر برخورد پلیس با سارقان ورودی به سازه های غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین، مهدی عقریان در شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ایجاد قرارگاه امنیتی پس از حادثه کلانشهر، گفت: ایجاد این قرارگاه قابل تقدیر است اما اقداماتی که باید در این زمینه انجام شود. این. کمپ.”

وی افزود: اخیراً از 19 منطقه بازدید کردم که متأسفانه شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه سه این منطقه بودم و این زمانی بود که دچار عود تمرکز و فراموشی پس از حادثه ای مانند کلان شهر شدیم، بنابراین چنین اتفاقی توسط مردم به فراموشی سپرده شد. همه برای مدتی

در تهران شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز در تهران هستیم، به طوری که ساختمان های زیادی بدون پروانه ساخته می شوند.

آقاریان ادامه داد: در اطراف تهران یا در مناطق 22 گانه تهران چنین ساختمان هایی ساخته می شود و مثلاً می توانیم به یک منطقه برویم. گلابدره خاطرنشان کرد: این بناها با بلندمرتبه ها نیز دیده می شود.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم که چنین ساختمان هایی در کمپ های امنیتی در نظر گرفته شود و ساخت چنین ساختمان ها و بناهایی متوقف شود و این زمانی است که می بینیم مردم برای دریافت پروانه ساختمانی مراجعه می کنند و ساختمان های چهار طبقه می سازند، اما در نهایت آنها کف را بساز

یکی از اعضای شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی سارقان و شبکه های سازماندهی شده در بحث ساخت و ساز دخیل بوده اند، گفت: انتظار داریم پلیس با این گونه افراد برخورد مقتدرانه ای مانند سارقان داشته باشد، سپرده های بانکی، صندوق ساخت 48 ساعت ها «ملی را می گیرند و با این افراد هم برخورد می کنند.

وی گفت: اگر پلیس بخواهد می تواند با چنین گروه سازماندهی شده ای برخورد کند و مسئولان مربوطه نباید آن را تامین کنند. اما می بینیم که این اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا