بین الملل

سونامی گرسنگی در میان کودکان آمریکایی/ابرقدرتی که توان سیر کردن مردم خود را هم ندارد

به گزارش گروه بین الملل آنا ، نانسی پلوسی ، سخنگوی مجلس نمایندگان ایالات متحده ، بر فقر و گرسنگی مردم به ویژه کودکان در ایالات متحده تأکید کرد. وی با انتقاد از جمهوری خواهان برای کاهش مالیات به نفع ثروتمندان ، گفت: یک پنجم از کودکان آمریکایی غذای کافی ندارند.

این دموکرات برجسته به بلومبرگ نیوز گفت: “موارد اساسی وجود دارد که فوری است.” امیدهای جمهوریخواهان برای کاهش مالیات بزرگ برای آمریکایی های ثروتمند چنان نیست که تقریباً یک پنجم از مادران دارای فرزندان خردسال می گویند که فرزندانشان غذای کافی ندارند. وی گفت: “مردم در حال مرگ هستند ، مردم رنج می برند و ما می خواهیم اقتصاد خود را دوباره بسازیم.” مردم می خواهند از این وضعیت خارج شوند ، اما کلید اصلی برای خارج شدن از این وضعیت آزمایش ، پیگیری و درمان است. رئیس مجلس نمایندگان آمریكا با اشاره به لوایح پشتیبانی در مجلس نمایندگان آمریكا افزود: مهمترین این اقدامات قرار دادن پول در جیب مردم از جمله بیمه بیكاری و پرداخت مستقیم است.

کورونا 5 بار کودکان آمریکایی را گرسنه کرده است

در همین حال ، جیمز هانت (فرماندار پیشین کارولینای شمالی) و سوزان مارتینز (فرماندار پیشین نیومکزیکو) به تازگی گرسنگی در میان کودکان آمریکایی را برای دسترسی به وعده های غذایی مدرسه پس از محدودیت های کرونا افزودند. وی گفت: “ما به عنوان رهبران پیشین ، ما دقیقاً دیدیم كه دسترسی به مواد غذایی برای فرزندان چه می تواند مخرب باشد.”

یک کودک گرسنه آمریکایی کلمه “من گرسنه ام” جلوی دوربین است

معلمان به ما اطلاع داده اند که کودکان مدرسه از تعطیلات آخر هفته لذت نمی برند زیرا آنها نمی توانند این روزها به وعده های غذایی که در مدارس ارائه می شود دسترسی پیدا کنند. اکنون با تعطیلی مدارس ، مشکل به دلیل شیوع کروناویروس که بطور نامحدود ادامه دارد ، پیچیده تر شده است.

با گسترش coronavirus در ایالات متحده ، گرسنگی کودکان پنج برابر شده است و گرسنگی بزرگسالان از سطح قبل از بحران دو برابر شده است.

ما به عنوان رهبران پیشین ، ما در رفع نیازهای اساسی خانواده ها در چنین شرایط سخت ، به خوبی از چالش های کشورهای مختلف آگاه هستیم ، اما نباید اجازه دهیم کودکان از گرسنگی بکشند.

تعطیلی مدارس نه تنها آموزش خارج از مدرسه را به چالش کشیده است ، بلکه میلیونها کودک را که به وعده های غذایی در مدرسه اعتماد می کنند ، نیز به چالش کشیده است و اکنون غذای کافی ندارند. در سال 2018 ، نزدیک به 100000 مدرسه و مؤسسه آموزشی حدود 5 میلیارد وعده غذایی به عنوان بخشی از برنامه ملی ناهار مدرسه ای توزیع کردند. با تعطیلی مدارس در سراسر کشور ، مؤسسات آموزشی تلاش فراوانی در تأمین مواد غذایی برای کودکان و خانواده ها کرده اند ، اما متأسفانه تنها معدودی از کودکان در ایالات متحده به دلیل مشکلات توزیع دسترسی به مواد غذایی دارند. بررسی جدید بیش از 1000 آمریكایی توسط مؤسسه گرسنگی آمریكا نشان داد كه بحران كروناویر مسئله دسترسی به مواد غذایی را تشدید كرده است – 37 درصد والدین در سراسر كشور پول کافی برای خرید غذا در هر ماه ندارند. وعده های غذایی را کاهش دهید یا چند وعده را پرش کنید.

کمک های غذایی نمی توانند تمام مشکلات خانواده های آمریکایی را حل کنند

برای مقابله با این بحران ، کنگره یک برنامه رژیم غذایی همه گیر و EBT را ارائه کرده است که به همه ایالت ها امکان می دهد خانواده های واجد شرایط دریافت مزایا را معادل تغذیه مدرسه فرزندانشان با 114 دلار در ماه برای هر کودک بدهند. اما یک ماه پس از شروع برنامه ، فقط 20 کشور درخواست کرده اند. اگرچه اجرای این برنامه دشوار است و نیاز به هماهنگی زیادی دارد ، اما کشورها باید در اسرع وقت درخواست این برنامه را اعمال کنند و وزارت کشاورزی ایالات متحده باید هرچه سریعتر این درخواست ها را تأیید کند. هزینه تأخیر گرسنگی است.

بیشتر بخوانید:

ایالات متحده در گرسنگی به مرگ ، تجاوز و قتل 42 میلیون یانکی در سراسر جهان است

دموکرات: 16 میلیون زن در ایالات متحده زیر خط فقر هستند

گسترش سریع برنامه های امنیتی رفاه اجتماعی دولت برای ریشه کن کردن بحران قحطی در ایالات متحده ضروری است ، همچنین می تواند با تزریق پول مستقیم به اقتصاد ، پیامدهای اقتصادی قرنطینه را کاهش دهد. تعداد قابل توجهی از خانواده های آمریکایی از فقر و فقر ناشی از این بیماری همه گیر رنج می برند ، باز کردن غذا نمی تواند تمام مشکلات آنها را برطرف کند ، اما می تواند بیشترین نگرانی والدین ، ​​یعنی تغذیه فرزندانشان را کاهش دهد. ما باید برای تضمین این حقوق اساسی برای همه کودکان متحد شویم.

داستان به اصطلاح آمریکا گرسنه!

رئیس انستیتوی گرسنگی آمریکا گفت: بیش از 50 میلیون آمریکایی اکنون زیر خط فقر زندگی می کنند و قادر به خرید مواد غذایی روزانه نیستند.

راشا امروز در بیانیه ای گفت: “صف های طولانی در مقابل بانک های مواد غذایی در سراسر ایالات متحده شکل می گیرد.” بسیاری از کشورها فشار بیکاری ناشی از گسترده شدن تاج را احساس می کنند. خانواده های فقیر نیز منتظر کمک دولت فدرال هستند.

براساس اعلام سازمان غذا و دارو ، ثبت نام مواد غذایی از مارس 40 درصد افزایش یافته است.

جوئل برگ ، مدیر اجرایی موسسه گرسنگی آمریکایی ، به راشا امروز گفت: “قبل از بحران ، 37 میلیون آمریکایی قادر به خرید مواد غذایی کافی نبودند.” اما احتمالاً اکنون حداقل 50 میلیون یا بیشتر است ، مشکل اصلی پول برای خرید مواد غذایی است.

بیشتر بخوانید:

گزارشگر ویژه سازمان ملل: فقر و نابرابری در ایالات متحده وجود دارد

تعداد بی خانمان ها در ایالات متحده در حال افزایش است

به گفته راشا امروز ، تعداد افرادی که قادر به تهیه غذا نیستند ، افزایش می یابد زیرا تعداد بیکاران در دوره رکود بزرگ از تعداد بیکاران فراتر می رود. یک بررسی اخیر در مورد گرسنگی ایالات متحده نشان داد که گرسنگی کودکان پنج برابر شده است. براساس این نظرسنجی ، 37٪ والدین یک وعده غذایی را برای فرزندان خود کاهش داده یا کاملاً از دست داده اند.

فقر در آمریکا

نمای خیابان آمریکا

جول برگ گفت: “در هفته های اخیر ، دو عامل گرسنگی در ایالات متحده را افزایش داده است.” یکی ، از دست دادن شغل. بیکاری در حال حاضر در رکود اقتصادی در بالاترین حد خود قرار دارد. در طول رکود اقتصادی چهار سال طول کشید تا افراد بیکاری زیادی ایجاد شوند ، اما اکنون آنها طی چند هفته بسیار بیکار شده اند. دلیل دوم این است که ما یک برنامه غذایی در مدرسه در ایالات متحده داریم. 29 میلیون کودک ناهار کامل در مدارس خود دارند. بسیاری از این کودکان از خانواده های کم درآمد و متوسط ​​درآمدند. اما اکنون این وعده های غذایی تقریبا از بین رفته است.

انتهای پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا