اجتماعی

امکان فعالیت بخش خصوصی در شبکه شاد/تداوم فعالیت‌های آموزشی «شاد»

مدیر فنی شبکه شاد به تشریح جزئیات امکانات شرکت های خصوصی فعال در شبکه شاد تحت عنوان خدمات تکمیلی پرداخت.

علی کاظم زاده در گفت وگو با سلام آنلاین، وی در این خصوص گفت: با اعلام فراخوان خدمات تکمیلی یا پشتیبانی از خدمات زیرساختی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد)، شبکه گسترش خدمات شادبوم به صورت رسمی در اسفندماه راه اندازی شد که پیش از این و بر این اساس حق دارند محصولات و خدمات خود را در شاد ارائه می دهند.

وی افزود: فراخوان خدمات تکمیلی از جمله طرح های آموزش اقتصادی در شبکه شاد بر اساس بند سوم ماده یک سند الزامات سامانه آموزش الکترونیکی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) مصوب جلسه شهریور ماه سال جاری شورای تنظیم و صدور مجوز خدمات تکمیلی فضای مجازی طراحی و تدوین شد.

بر این اساس کلیه نهادهای دولتی و غیردولتی مجاز اعم از سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها، مؤسسات، مدارس و مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و انتشاراتی علاقمند به ارائه حداقل یک نوع خدمات هستند. آموزش‌های تکمیلی دارای مجوز از نیروی انتظامی و مرتبط با این خدمات می‌توانند تا فروردین ماه با مراجعه به سایت shadboom.medu.ir طرح اقتصادی خود را به کمیته مدیریت مشارکت‌های شاد ارسال کنند. 20 1401: مقررات شاد مشارکت در وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی الزامات فنی، محتوایی و قانونی شرکتهای متقاضی خدمات آموزش اقتصادی مجوز فعالیت در شبکه سراسری شاد.

کاظم زاده گفت: پس از بررسی و تایید مجوزها، کاربران می توانند از تب های کاربران برای نمایش محصولات و خدمات خود در شاد استفاده کنند. با بیش از 11 میلیون کاربر فعال روزانه، Happy یک راه عالی برای ساده کردن کسب و کار مرتبط با آموزش شما است.

به گفته وی، شاد موظف است با ارائه خدمات آموزش پایه رایگان از جمله ارتباط مجازی بین دانش آموزان و معلمان، میزبانی تکالیف، محتوای دروس و آزمون ها بر اساس مدارک فوق و خصوصی می توانند ارائه کنند.از جمله طرح های آموزشی اقتصادی آنها برگزاری دوره های غیررسمی است. مربوط به کتاب های درسی، ترتیبات جشنواره، کتابخانه های الکترونیکی، مسابقات، انیمیشن و بازی های مناسب برای دانش آموزان.

شبکه شاد در پاسخ به پرسش‌هایی درباره چگونگی ادامه فعالیت‌های شبکه شاد، آموزش‌های حضوری را در مدارس از 5 آوریل از سر گرفت و گفت: «فعالیت‌های شبکه شاد در قالب فعالیت‌های تکمیلی و ادامه کار برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده ادامه خواهد یافت». همچنین دروس ارائه خواهد شد تا در صورت نیاز تمامی دانش آموزان و معلمان بتوانند از سطوح عالی و دانشگاهی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا