اجتماعی

سفره مهمانی غدیر در مناطق محروم پهن شد

همزمان با عید غدیر خم و با حمایت بنیاد مصطفان از جهادگران و فعالان مناطق منحله، جشن غدیر در سال 1390 به مناطقی از ایران به ویژه منطقه که مصادره می شود، سرایت کرد.

به گزارش سلام آنلاین همزمان با برگزاری جشن مردمی عید غدیر خم، با حمایت صندوق مستضعفین انقلاب اسلامی و حمایت گروه‌های مردمی و جهادگران، این جشن بزرگ عید در سال 1390 فراگیر شد. . در این مراسم بزرگ که در قالب کمپین «شما مهمان مولایی هستید» برگزار شد، جهادگران و مساجد مناطق نیازمند استان های کشور شرکت کردند، بنابراین سفره عید این حیرت انگیز است. گسترده در تمام زمینه ها به ویژه مناطق کشور.

با توجه به نقش مساجد در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و احیای این نقش محوری، کمپین ملی «مهمان مولایی» در مساجد مناطق محروم سراسر کشور اجرا شد و در جشن‌های این مراسم می‌افزاید. برای پذیرایی از میهمانان عید غدیر، مراسم مختلفی با حضور اقشار مختلف در مسجد برگزار می شود.

به گزارش مرکز رسانه مصطففان انقلاب اسلامی، توزیع بیش از 250 تن برنج و بیش از 30 تن شکر بین هزار و 390 جهادگر در 31 استان کشور از جمله فعالیت های بنیاد مصطفان برای سفره افزایی است. . از این جشن بزرگ مردمی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا