اجتماعی

سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریالی مخابرات کردستان در حوزه دیتا

سلام آنلاین / کردی مدیر ارتباطات کردستان از سرمایه گذاری 35 میلیارد پوندی در توسعه داده ها در استان خبر داد

آزاد حکمت در گفت وگو با سلام آنلاین ، با اشاره به وضعیت اجتماعی و بحران پیش آمده در سال جاری و افزایش تقاضا برای استفاده مردم از اینترنت و بسترهای مجازی ، اظهار داشت: با توجه به نیاز به پهنای باند دانشگاه. و مرکز آموزش برای تأمین نیازهای مشتریان اینترنت ، ایجاد زیرساختهای جلسات ، دفاتر و سازمانها به صورت کنفرانس ویدیویی و عناصر … که به کیفیت شبکه داده بستگی دارد ، مواد و زیرساخت های لازم را ایجاد می کند.

وی افزود: اجرای پروژه های IPNI و توسعه شبکه های داده CORE در استان ها ، توسعه UNS در بیشتر شهرها تا 2.5 تا 10 برابر توسعه ظرفیت پورت ADSL و پهنای باند UPLINK در پنجاه منطقه روستایی از جمله اقدامات انجام شده است.

هوک مارت خاطرنشان کرد: نصب 10 سوئیچ برای تأمین پهنای باند و نصب ماژول ها و تجهیزات غیرضروری برای افزایش 50 درصدی ظرفیت BRAS استان به منظور ارائه خدمات اینترنتی به 96000 مشتری اینترنتی از دیگر اقدامات است. منطقه کردنشین انجام شده است.

وی افزود: ارتقا capacity ظرفیت UPLINK مرکز روستایی Bi-Saran از عملکرد Saabat 50 بار و ارائه پیوند 1G ، افزایش ظرفیت UPLINK مرکز Moshi از کامیاران 10 برابر و ارائه توسعه و ارتقا link لینک 1G قابلیت پهنای باند روستای عیسی آباد. ، تودر ملا ، خوشاب ، گذر دره ، سراب قامیش ، خوشکین ، عقبالاق و پالنگان در چند روز گذشته بیش از چهار برابر بیشتر از عملیات دیگری است که در سال جاری انجام شده است.

مدیر ارتباطات منطقه ای کرد تأیید کرد که ظرفیت UPLINK استان برای تأمین نیازهای شبکه داده G 30 است که حدود 70٪ استفاده می شود: افزایش شبکه 10G به ظرفیت استان در سالهای پیش بینی شده است کوتاهترین زمان

وی افزود: در هشت ماه اول سال 1999 ، 4500 آی پی اینترنتی به ظرفیت استان افزوده شد و در كمتر از 15 روز ، 8000 آی پی جدید به استان كردستان افزوده شد. .

هوک مارت با بیان اینکه میزان ترافیک و پهنای باند استان طی دو سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و میانگین مصرف روزانه ترافیک بیش از 130 ترابایت است اظهار داشت: این نشانه مهمی است که نشان می دهد قسمت مهمی از استفاده از پهنای باند کل را نشان می دهد. زیرساخت ارتباطات استانی متعلق به مشتریان ADL Telecom است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 35 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری شده است ، افزود: “ارائه خدمات و داده های مخابراتی با كیفیت از اولویت ها و استراتژی های تعیین شده توسط شركت مخابرات ایران است كه ما نیز درگیر این موضوع است. ما پیشرفت های بزرگی داشته ایم.

سرانجام ، رئیس مخابرات اقلیم کردستان یادآور شد: “با تلاش همکاران منطقه ای ما توانسته ایم به شاخص ها و اجرای برنامه های توسعه یافته در زمینه شبکه های داده در مکان مناسب و در کشور مطلوب است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا