عمومی

رفع موانع سرمایه گذاری در کردستان از اولویت های قوه قضائیه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی آژه ای صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران گفت: توفیق را از خداوند منان شاکرم. کابل با مردمی مهربان و سخاوتمند به کردستان سرسبز سفر خواهم کرد.

وی افزود: مردم دوستدار فرهنگ و هنر کردستان در طول چهار دهه انقلاب همواره یار و یاور انقلاب بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ایزین آه تو وی خاطرنشان کرد: در این مسیر تلاش خواهیم کرد مشکلات دستگاه قضایی و نهادهای ذیربط را بررسی و حل کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک مجلس و دولت بتوانیم تورم و رشد را در سال جاری مهار کنیم تا موانع توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری در کردستان برطرف شود و یکی از اهداف این سفر است، گفت: هولد کردستان در این راستا است.

حجت الاسلام والمسلمین ایزین آه تو وی خاطرنشان کرد: در این سفر سعی داریم با مردم به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات کنیم. بیا بشینیم و آشنا به پیشنهادات، انتقادات و دغدغه های مردم کرد.

وی افزود: به عنوان مثال یکی از اهالی سنندج دچار مشکل شده است، بنابراین دستور داده ایم که قبل از سفر این ماجرا در رسانه ها منتشر شود و اطلاع رسانی در خصوص رسیدگی به دغدغه های مردم ساکن در این شهر اعلام شود.

وی گفت: اینجا معادن و کارخانه هایی هستند که تعطیل شده اند که در صورت افتتاح می توانند به توسعه اقتصادی کردستان کمک کنند، بنابراین در این مسیر تلاش می کنیم به مشکلاتی که این صنایع و معادن با آن دست به گریبان هستند، رسیدگی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا