استان ها

سد های کردستان، مقصدی جدید برای گردشگری

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از سنندج، جلیل مبارکی در جلسه بررسی و هماهنگی طرح های گردشگری سد کردستان با اشاره به اینکه سدهای استان قابلیت اجرای طرح های گردشگری و جذب گردشگر در برخی از استان های کشور را دارند، گفت: این سدها می توانند در راستای اجرای برنامه های گردشگری و توریستی قرار گیرند کمک به بهبود وضعیت درآمد و رشد شرکت.

جلیل مبارکی افزود: اجرای چنین طرحی مستلزم هماهنگی، انسجام و تعهد قوی است و پس از بررسی دقیق و بررسی ابعاد اجتماعی متناسب با شرایط فعلی و در نظر گرفتن تمامی ابعاد با استفاده از خلاقیت این سرمایه گذاران بالقوه باید از ظرفیت های بالقوه خارج شود. عملی بودن.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت تسهیل در اجرای طرح گردشگری سدهای استانی و تعامل با سرمایه گذاران را مهم دانست و خاطرنشان کرد: این سد برای اجرای طرح های گردشگری قابل واگذاری است. در چهارچوب قانون و با ارائه اسناد و مدارک قانونی تا زمانی که سرمایه گذار از بازگشت اطمینان حاصل کند سرمایه و سود پروژه را به قرارداد بازگرداند.

معاون برنامه ریزی و توسعه این شرکت در این خصوص گفت: اجرای طرح های گردشگری در بهره برداری از سد مثمر ثمر خواهد بود و منطقه آماده هر گونه همکاری است.

در ادامه رئیس حراست و محرمانگی شرکت نیز به اجرای پادمان ها در راستای تسهیل و ایجاد امنیت در حوزه اجرای پروژه اشاره کرد و گفت: در نظر گرفتن محدوده سد به عنوان یک استراتژی. و از همه مهمتر اینکه باید علاوه بر کمک به اجرای این طرح، بررسی های ویژه ای برای این گونه موارد حفاظتی صورت گیرد.
به اطلاع می رساند در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه های خود در خصوص طرح گردشگری سد استان پرداخته و راهکار ارائه نمودند.

46

دکمه بازگشت به بالا