اقتصادی

افزایش ۳۱ درصدی عرضه نفتگاز یورو ۴ در کردستان

سلام آنلاین / کردی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرد از ابتدای سال جاری تا پایان ماه آگوست ، 45 میلیون یورو نفت و گاز در استان کردستان تأمین و توزیع شد.

عبدالله گیتی منش در دیدار با شهردار بانه گفت که دامنه فعالیت ها در استان ، وجود بیش از 230 کیلومتر مرز مشترک با عراق و اجرای کنترل و کنترل ساعت ها ، ارتباط مستقیم با مردم است. و بهترین فرآورده های نفتی را تهیه و توزیع کنید. وی رسالت توزیع اقلیم کردستان را تشریح کرد و عملکرد این شرکت را در ارتقا promoting چرخه فعالیت های صنعتی ، گردشگری ، حمل و نقل جاده ای ، با توجه به شرایط گردشگری و راحتی منطقه بانه تشریح کرد.

وی سپس اقدامات لازم برای تسهیل و توسعه صادرات در مرز سیرانبن را تشریح کرد و افزود: اجرای سیاست های تسهیل و توسعه صادرات در بازارهای مرزی از طریق راه اندازی ایستگاه های سیار برای تأمین محصولات کنترل و فروش نفت و گاز به کامیون ها. سیستم تحول عراق و سیستم تحول با استفاده از سیستم های الکترونیکی به حداقل می رسند.

مدیر توزیع کننده ملی نفت کردستان همچنین از تأمین 4 پوند نفت و گاز در زنجیره تأمین بانه خبر داد و افزود: در پنج ماه نخست سال جاری 45 میلیون پوند نفت و گاز تأمین شده است. در استان توزیع شده است. مدت مشابه سال گذشته

وی افزود: میزان توزیع نفت و گاز یورو 50 درصد از مصرف نفت و گاز ناوگان حمل و نقل منطقه را تشکیل می دهد. ذکر مزایای استفاده از این محصول.

گینس به فعال شدن تأمین هشت فصل و چهار فصل روغن اشاره دارد. بخور کودهای موجود در منطقه بن خاطرنشان می کنند: با توجه به تعداد خطوط تأمین موجود و شرایط شهر ، منطقه در تلاش است تا مکان و محدوده جغرافیایی مورد نظر این ایستگاه ها را برای دسترسی پیدا کند. شهروندان بهتر است به خدمات دسترسی پیدا کنند.

فرماندار بانه سپس خدمات ارائه شده توسط شرکت ملی برای توزیع فرآورده های نفتی در اقلیم کردستان ، به ویژه تحویل و ذخیره سوخت در روستاها ، ایجاد استانداردهای ایستگاه CNG و عملکرد بهینه شبکه تأمین در حین انفجار را بیان کرد. ویروس کرونا. وی فعالیت های اقلیم کردستان را پیش شرط تحرک و پویایی چرخه اقتصادی منطقه عنوان کرد. وی از عملکرد شرکت ملی برای توزیع محصولات نفتی در اقلیم کردستان تشکر و تمجید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا