فرهنگ و هنر

گلایه عضو شورا از تعلل شهرداری در ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری پایتخت

رئیس کمیته میراث فرهنگی شهر تهران از تأخیر تهران در ارائه پیش نویس قانون ایجاد یک سازمان گردشگری شکایت کرده است.

حسن خلیل آبادی در مصاحبه با سلام آنلاین ، وی در مورد ایجاد یک سازمان گردشگری در تهران گفت: شورای شهر تهران در برنامه سوم توسعه تهران شورای شهر را ملزم به ایجاد یک سازمان گردشگری می کند که باید لایحه ای را به شورای شهر ارائه دهد که هنوز تصویب نشده است. است.

وی گفت: علی رغم توجه مداوم شورای شهر و لزوم تمرکز بر گردشگری به عنوان منبع درآمد پایدار شهری ، تهران هنوز لایحه ای را به شورای شهر ارائه نکرده است. نه هنوز. آنها هنوز ضرورت و اهمیت ایجاد سازمانی برای جهانگردی را نمی دانند.

آقای خلیل آبادی گفت که اهمیت گردشگری برای شهرهای سراسر کشور هنوز روشن نشده و مقامات هنوز درک درستی از مزایای صنعت گردشگری ندارند. در صورت اصلاحات ساختاری در تهران. ساختار و تأسیس سازمان های گردشگری دو وظیفه جداگانه در برنامه سوم برای تالار شهر تهران است و اجرای این دو ماده جداگانه نباید ارتباطی داشته باشد.

وی گفت: شورای شهر نمی تواند اجرای مفاد برنامه سوم برای ماده دیگری را متوقف كند و مسئولان شهری نباید فراموش كنند كه ایجاد سازمان های گردشگری وظیفه شورای شهر است.

وی با انتقاد از تأخیر در ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری توسط شورای شهر تهران ، ادامه داد: در حال حاضر این شهرستان تأسیس این سازمان را به تأخیر می اندازد و حتی چندی پیش در نامه انتقادی به هانانی به وی گفتم كه شهر باید این کمبود باید برطرف شود اما هنوز پاسخی ارسال نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا