اجتماعی

سخنگوی وزارت بهداشت: در جنگ تمام عیار با ویروس کرونا به سر می بریم

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: “ما در حال جنگ با ویروس کرونا هستیم.” سخنگوی وزارت بهداشت گفت: “نیاز به اجرا یک اصل اساسی است که باید توسط مقامات اجرایی کشور مورد توجه قرار گیرد.”

به گزارش سلام آنلاین. در مورد وضعیت Covid-19 در استان کرمانشاه ، دکتر سیماسادات لاری گفت: “پس از اولین شیوع در اواخر ژوئن و اوایل ژوئیه در استان از اواسط سپتامبر تا سپتامبر. “و پذیرش بیمارستان در این استان دوباره در حال افزایش است.” این یک شیب بود و از زمان فوران اکنون به اوج خود رسیده است.

وی افزود: شهر دالا در کسانسا در یک “منطقه زرد” با خطر متوسط ​​قرار دارد و شهرهای تالاس ، بابائیانی و کاساسیرین در وضعیت اضطراری قرار دارند. 11 شهر باقیمانده سرخ بیماری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره اجرای پروتکل بهداشت در استان کانزاس گفت: بیشترین میزان رعایت این استان در مطب ها و داروخانه ها و کمترین میزان آن در نانوایی ها گزارش شده است. در هفته گذشته 7200 بازرسی در مراکز تهیه ، توزیع و عرضه مواد غذایی ، اماکن عمومی و واحدهای تجاری و صنعتی انجام شده است که از این تعداد 270 مورد به دلیل عدم انطباق با پروتکل و 30 واحد متخلف پلمپ شد. .

لاری گفت ، در هفته چهارم ماه اکتبر ، میزان بستری روزانه در این استان در حدود 20 در 100،000 نفر و میزان مرگ و میر ناشی از ویروس 5/28 بود. در هر میلیون ، بالاتر. این میانگین کشوری است. در حال حاضر 676 بیمار در بیمارستان و مرکز پزشکی کرمانشاه تحت درمان هستند که 125 نفر از آنها به دلیل شرایط بد بالینی در بخش های مراقبت ویژه هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد که برای جلوگیری از بروز هر ویروسی و جلوگیری از آن در کشور ، راهی جز رعایت توصیه های بهداشتی قوی و پرهیز از رفتارهای خطرناک اجتماعی وجود ندارد و این مسئله نیاز به همکاری ، پشتیبانی و مشارکت دقیق تمام دستگاههای مسئول.

وی گفت: “ما کاملا با این بیماری درگیر هستیم و ضرورت اجرای قانون یک اصل اساسی است که باید مورد توجه مقامات اجرایی کشور قرار گیرد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا